Calathea - zwija liscie pomocy !!!!

1. Data: 2003-03-28 12:13:55

Temat: Calathea - zwija liscie pomocy !!!!
Od: "Anula" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc bo sie zalamalam!

Przesadzilam (tzn. rozdzielilam na dwie czesci) ostatnio calatheę, (ciemno
bordowe smukle liscie zawsze strzeliste do gory), a teraz tylko kilka z nich
wydaje sie zdrowych bo rosna do gory, a reszta po prostu zwinela(!!!) sie
do osi liscia i oklapla.
Prosze poradzcie co mam z nia zrobic ?
Czy ma szanse na odżycie ? Zawsze tak ladnie rosla ...

Ania

2. Data: 2003-03-28 13:19:42

Temat: Odp: Calathea - zwija liscie pomocy !!!!
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anula <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b61e77$o5n$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> do osi liscia i oklapla.
> Prosze poradzcie co mam z nia zrobic ?
> Czy ma szanse na odżycie ? Zawsze tak ladnie rosla ...

Dobrze byłoby część liści wyciąć, albo nakryć rosliny, na pewien, czas
folią.
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-03-31 12:36:29

Temat: Re: Calathea - zwija liscie pomocy !!!!
Od: "-=[zieluk]=-" <n...@c...chemia.pk.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wydaje sie zdrowych bo rosna do gory, a reszta po prostu zwinela(!!!) sie

czyżby zbyt mała wilgotność powietrza? Z tego co słyszałam, wszystkie
odmiany nie lubią suszy. U mojem Mamy rośnie w kuchni, gdzie ciągle
się coś gotuje (czytaj:paruje) i ma się dosyć dobrze.
Ela

Torf wysoki a niski
follia do oczka kontra krety i nornice
kwietniowy dzialkowiec
Potwory na krotonie - RATUNKU!!!
konkurs z Garden Copmoser !! :-) uwaga długie