Callan Method

1. Data: 2001-04-12 10:33:03

Temat: Callan Method
Od: "E...@w...pl" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym zacząć uczyć się angielskiego rewelacyjną podobno metodą Callana.
Może ktoś z grupy podzieli się ze mną doświadczeniami?
Pzdr

1. Data: 2001-04-26 15:48:07

Temat: Re: Callan Method
Od: "meski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem metodykiem uczącym na uniwersytecie i mówię Ci: nie ma rewelacyjnych
metod tylko dobry nauczyciel +dobre materiały+ciężka praca.
Pozdrawiam

Użytkownik E...@w...pl <e...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9b40ag$lfp$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-05-02 12:45:32

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem metodykiem uczącym na uniwersytecie i mówię Ci: nie ma rewelacyjnych
> metod tylko dobry nauczyciel +dobre materiały+ciężka praca.
> Pozdrawiam

100% racji!!!!!!!! A tak swoja droga ten, mkto pytal o Callana pytal tez o
native speakerow - bez przygotowania metodycznego. To musi byc rewelacyjna
metoda, ktora stosuje, bo my mamy doswiadczenia z native speakerami i jak na
razie tylko 1 spelnia nasze wymagania w 95%. Z reszta musielismy sie rozstac.

Pozdrawiam
Rennie

Człowiek,Kultura,Audiow izualność
Testy FCE