Całunowa Wielkanoc

21. Data: 2013-04-01 07:37:44

Temat: Re: Całunowa Wielkanoc
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:5158b72e$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...

> a to stary śrubokręt , chciał się wykręcić pacz

Pisałem_o_Twoim_wtedy_chamskim_zachowaniu. Tak je odbieram. IMO- takie było.

Iza- znajdź mi człowieka, który nigdy w życiu niczego i nikomu nie ukradł.
Przyznasz, że raczej to będzie bardz trudne, co? No- nawet taka drobna
kradzież- jazda na gapę, jabłko z cudzej jabłoni? Czyli- według ghosta-
wszyscy jesteśmy złodziejami, tak? Może za wyjątkime 5 % ludzi. Czyli- pewno
trzeba coś więcej, żeby o kimś móc napisać: złodziej.
Tak, jak cham- jedyna osoba na grupach, o której tak napisałem- to ghost
właśnie. Choć i w jego wypadku mam wątpliwości

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

22. Data: 2013-04-01 08:22:22

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> ... wesołego pierdolca :)

Dębska- to było niesmaczne:-((((((

23. Data: 2013-04-01 08:51:31

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-01 09:37, Chiron pisze:
> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Pisałem_o_Twoim_wtedy_chamskim_zachowaniu.
ok, bywam chamką a za prawdę nie ma co się gniewać. chodzi o to , byś
mnie nie wplatał w twoje dyskusje jako książkowy przykład i wór bez dna
chamskości , bo chyba jak rozszerzysz mocniej zapite śfijonteczno
polewko ślepka znajdziesz tu większego chama i degenerata. no chyba , że
to twój sposób na sprowokowanie mnie i sprowadzenie z lurkerowa bo tak
ci mnie brak , że nijak oprzeć się tej potrzebie/pokusie nie dołasz ;)

24. Data: 2013-04-01 10:02:03

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposób na sprowokowanie mnie i sprowadzenie z lurkerowa bo tak ci mnie
> brak , że nijak oprzeć się tej potrzebie/pokusie nie dołasz ;)

Określiłem JEDNO JEDYNE Twoje zachowanie jako chamskie. Nadal tak uważam- na
trzeźwo. Podałem też przykład Twojego zachowania wtedy- bo niemalże kalką
tego zachowania było zachowanie ghosta. No ale tu faktycznie- sporo racji
masz: nie powinienem tego wciągać w rozmowie z ghostem- przepraszam więc za
to.
p.s.
Nie piłem żadnej nalewki- tylko wódeczkę:-)

25. Data: 2013-04-01 11:04:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 00:14:17 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Sun, 31 Mar 2013 03:52:17 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Całun mnie aż tak bardzo nie absorbuje. W ogóle nie mam do niego stosunku.

A do osoby Jezusa "stosunek" masz? ;P
Cos z "oblubienicy panskiej"...?

26. Data: 2013-04-01 11:06:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 10:22:22 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

...religijnego... ;P

> Dębska- to było niesmaczne:-((((((

Moze pierdolec to u Debskich jakis rodzaj ciasta?
Wtedy aspekt smakowitosci jednak mialby znaczenie.

27. Data: 2013-04-01 11:11:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Apr 2013 04:04:26 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> A do osoby Jezusa "stosunek" masz? ;P

Osobę Jezusa jako bezdyskusyjną mocno odróżniam od wszelkich przedmiotów
kultu o dyskusyjnym autoramencie, którym ludzie niby wierzący w Boga oddają
cześć bałwochwalczą :->

> Cos z "oblubienicy panskiej"...?

Rzeco?

--
XL "W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i
rodzaj

28. Data: 2013-04-01 11:59:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 13:11:23 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Osobę Jezusa jako bezdyskusyjną mocno odróżniam od wszelkich przedmiotów
>
> kultu o dyskusyjnym autoramencie, którym ludzie niby wierzący w Boga oddają
>
> cześć bałwochwalczą :->

Znasz jakies przedmioty kultu o bezdyskusyjnym autoramencie?
I jak klasyfikujesz czyjas czesc jako balwochwalcza? ;P

> Rzeco?

Rzeniby kazdy chrzescijanin winien miec Jezusa za swojego mistycznego oblubienca i
pana... ;P
Nie slyszalas? No to juz uslyszalas. ;P
Taa...religijne fanaberie...

29. Data: 2013-04-01 12:55:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Apr 2013 04:59:52 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Znasz jakies przedmioty kultu o bezdyskusyjnym autoramencie?

Krzyż i Hostia.

> I jak klasyfikujesz czyjas czesc jako balwochwalcza? ;P

> Rzeniby kazdy chrzescijanin winien miec Jezusa za swojego mistycznego oblubienca i
pana... ;P
> Nie slyszalas? No to juz uslyszalas. ;P

Czy nie uznając TEGO całunu za niezaprzeczalny autentyk przeczę temu
(swemu) "maniu"?

> Taa...religijne fanaberie...

Po prostu uroczy (do pewnego momentu) Twój brak zrozumienia, o co biega w
NASZEJ religii 333-)

30. Data: 2013-04-01 13:05:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> I jak klasyfikujesz czyjas czesc jako balwochwalcza? ;P

O, pominęłam przez nieuwagę, już odpowiadam: bałwochwalczą cześć wobec
przedmiotów klasyfikuję jako zachowania wielbiące wobec rzeczy niemal
identyczne jak wobec Boga.
--
[...]

Eksmisja bez eksmisji...czyli ludzka twarz urzednikow?
Świątecznie.
Świat w roku 2000...
Troskliwość Unii.
Nie ma różnic.