Całunowa Wielkanoc

31. Data: 2013-04-01 13:16:09

Temat: Re: Całunowa Wielkanoc
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-01 12:02, Chiron pisze:
> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Określiłem JEDNO JEDYNE Twoje zachowanie jako chamskie. Nadal tak
> uważam- na trzeźwo. Podałem też przykład Twojego zachowania wtedy- bo
> niemalże kalką tego zachowania było zachowanie ghosta. No ale tu
> faktycznie- sporo racji masz: nie powinienem tego wciągać w rozmowie z
> ghostem- przepraszam więc za to.
> p.s.
> Nie piłem żadnej nalewki- tylko wódeczkę:-)
nie pij więcej alkoholu. od niego wyraźni majty moralne ci się luzujo ;)

32. Data: 2013-04-01 13:57:22

Od: "Ja" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie pij więcej alkoholu. od niego wyraźni majty moralne ci się luzujo ;)

A to ciekawe. Dlaczego tak uważasz?

--

Chiron

33. Data: 2013-04-01 14:10:54

Od: Ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-01 15:57, Ja pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> A to ciekawe. Dlaczego tak uważasz?

no omalś mi miłości nie wyznał po nim

--

Chiron

34. Data: 2013-04-01 16:37:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no omalś mi miłości nie wyznał po nim

Przejrzałem sobie- i co? Pod wszystkim się podpisuję. Miłości Ci nie miałem
zamiaru wyznawać- po pijanemu czy na trzeźwo- kocham żonę. Ty mi się
wydajesz po prostu sympatyczna- za wyjątkiem chwil, kiedy jesteś nieznośna

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

35. Data: 2013-04-01 17:20:43

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-01 18:37, Chiron pisze:

> [...]
> miałem zamiaru wyznawać- po pijanemu czy na trzeźwo- kocham żonę. Ty mi
> się wydajesz po prostu sympatyczna- za wyjątkiem chwil, kiedy jesteś
no pewnie że pewnie , dlatego zmieniłeś na chwilunię
nick ? ach ty... stary śrubokręcie z szalonymi ślipkami :-D

36. Data: 2013-04-01 17:31:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> no pewnie że pewnie , dlatego zmieniłeś na chwilunię
> nick ? ach ty... stary śrubokręcie z szalonymi ślipkami :-D

Przyjrzyj się w źródle wiadomości, z jakiego komputera wysyłam. Wiesz-
jestem w gościach- i czasem wysyłam ze swojego lapciaka, a czasem z kompa
rodzinki. Nawet IP jest inne- przecież to łatwo sprawdzić. A takze program
mejlowy.

Iza- i było to po raz ostatni, kiedy Ci się tłumaczę, że nie jestem
niedźwiedziem. Jeśli uważasz, że jestem w relacji z Toba nieszczery- to po
prostu nie odpisuj mi. Przecież nie jestem namolny- nie będę się narzucał.

37. Data: 2013-04-01 18:33:33

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-01 19:31, Chiron pisze:
> [...]
> niedźwiedziem. Jeśli uważasz, że jestem w relacji z Toba nieszczery- to
> po prostu nie odpisuj mi. Przecież nie jestem namolny- nie będę się
nie jesteś niedźwiedziem ? łe to kiszka

38. Data: 2013-04-01 18:55:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> nie jesteś niedźwiedziem ? łe to kiszka

Nie jestem także hipsterem, gangsterem, kilerem, dilerem, kontrolerem,
zerem, pionierem, menedżerem, milionerem, twisterem, etc.Przykro mi. Czy
mimo to będziesz chciała ze mną rozmawiać?
:-)))))))

39. Data: 2013-04-01 19:00:28

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-01 20:55, Chiron pisze:
> [...]
> zerem, pionierem, menedżerem, milionerem, twisterem, etc.Przykro mi. Czy
> mimo to będziesz chciała ze mną rozmawiać?
a kim jesteś ?

40. Data: 2013-04-01 19:02:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a kim jesteś ?

Jestem takim sobie przeciętnym człowiekiem.A Ty?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Eksmisja bez eksmisji...czyli ludzka twarz urzednikow?
Świątecznie.
Świat w roku 2000...
Troskliwość Unii.
Nie ma różnic.