Cambridge First Certyficate - Co to daje, do czego upoważnia?

następny post »
From: "majszek" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Cambridge First Certyficate - Co to daje, do czego upoważnia?
Date: Thu, 4 Nov 2004 11:26:17 +0100

Witam moja dziewczyna chce chodzić na naukę j. angielskiego metodą Callana,
naukę ma zakończyć uzyskanie certyfikatu Cambridge First. Całość ma
kosztować ok 2000zł zastanawiamy się czy warto i stąd pytania jakie ma
znaczenie ten certyfikat przy znalezieniu pracy? Czy można uczyć w szkole
jeżeli ma się już wcześniej skończone studia pedagogiczne? Może ktoś z was
lub waszych znajomych ma coś takiego i może się wypowiedzieć w czym to
pomogło.
Dzięki i Pozdr.