Cambridge dieta cd.

1. Data: 2003-07-02 06:48:04

Temat: Cambridge dieta cd.
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

2 tygodniowa DC zakonczylem 20.06.2003, ktora na biezaco opisywalem.
dzisiaj 02.07.2003 - waga utrzymuje sie w granicach 74 kg +/- 1 kg.

Jakos nie specjalnie przejmuje sie dieta, jem wszystko w umiarkowanych
ilosciach. A nawet w piatek bylem na suto zakrapianej imprezce:)

Jak na razie nie widze tendencji do powrotu do wagi, ktora mialem przed
rozpoczeciem DC /okolo 81 kg bywalo/

2. Data: 2003-07-02 20:01:08

Temat: Re: Cambridge dieta cd.
Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ilosciach. A nawet w piatek bylem na suto zakrapianej imprezce:)
>
> Jak na razie nie widze tendencji do powrotu do wagi, ktora mialem przed

Witaj! Gratulacje!

Z uwaga sledzilam twoje poczynania z ciekawosci (nie mam nadwagi) trzymajac
caly czas kciuki bo mecza mnie juz te klotnie, ta zazdrosc, ze komus sie
udalo (inna metoda).. na grupie

Troche kosztuje .. ale troche juz minelo.. i trzymasz sie!
Zycze ci utrzymania wagi!
Wierze ze ci sie uda. Nie przesadzaj z przejadaniem. Szkoda by bylo utracic
to co masz.
Nawet jesli nie bedzie odpowiedzi pod twoimi postami informuj co sie z toba
dzieje .. ja chetnie poczytam :)

Ciagle trzymam kciuki i pozdrawiam
i ciesze sie razem z toba :)

3. Data: 2003-07-03 06:11:23

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Wczoraj mialem dziwna sytuacje.
Jak juz wspominalem od poczatku diety nie jem slodyczy
a cukru nie uzywam od nie pamietam kiedy.:)

Wczoraj okolo poludnia strasznie mnie zaczela glowa bolec
czulem sie jakos dziwnie jakby czegos brakowalo.

Zjadlem jednego cukierka i po kilkunastu minutach
minely te objawy.

Majac na uwadze powyzsze wydaje mi sie, ze nie nalezy z niczym
przesadzac. Organizm potrzebuje takze czasami cukierka :)

Jacek

Ps. Waga sie utrzymuje /74 +/- 1 kg/

4. Data: 2003-07-03 07:38:28

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

f> Wczoraj okolo poludnia strasznie mnie zaczela glowa bolec
> czulem sie jakos dziwnie jakby czegos brakowalo.
>
> Zjadlem jednego cukierka i po kilkunastu minutach
> minely te objawy.

To, ze objawy minely, nie oznacza, ze cukierek zadzialal. Najzwyklejsze
placebo - jesli wmowisz sobie, ze cukierek Ci pomoze, to tak wlasnie moze
sie stac.

pozdrawiam,
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

5. Data: 2003-07-03 10:00:51

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jb <j...@m...torun.pl> napisał(a):

> Wczoraj okolo poludnia strasznie mnie zaczela glowa bolec
> czulem sie jakos dziwnie jakby czegos brakowalo.
> Zjadlem jednego cukierka i po kilkunastu minutach
> minely te objawy.

Proba jednorazowa, wiec wniosek dosc smialy. Moze glowa przestala by bolec i
bez cukierka.

6. Data: 2003-07-03 11:59:03

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proba jednorazowa, wiec wniosek dosc smialy. Moze glowa przestala by bolec
> bez cukierka.

A najprawdopodobniej - placebo.

pozdrawiam,
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
They build too low who build beneath the skies

7. Data: 2003-07-04 06:28:25

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

ytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To, ze objawy minely, nie oznacza, ze cukierek zadzialal. Najzwyklejsze
> placebo - jesli wmowisz sobie, ze cukierek Ci pomoze, to tak wlasnie moze

Noooo, w koncu jest cos do czego mozna sie przyczepic :);)

Wazny jest efekt:) moze i byc placebo, chociaz nie sadze.
Brak cukru w organizmie powoduje podobne dolegliwosci.

Milego dnia

8. Data: 2003-07-04 08:33:25

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wazny jest efekt:) moze i byc placebo, chociaz nie sadze.
> Brak cukru w organizmie powoduje podobne dolegliwosci.

Nie slyszalem, zeby ludzie na MM sie na nie skarzyli, a Ty?

pozdrawiam
Merlin

9. Data: 2003-07-04 12:28:29

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości

> Nie slyszalem, zeby ludzie na MM sie na nie skarzyli, a Ty?

MM polega na jedzeniu głównie cukrów tylko w warzywach o niskim indeksie IG
;)))
Slawek

10. Data: 2003-07-05 09:50:42

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> MM polega na jedzeniu głównie cukrów tylko w warzywach o niskim indeksie IG

Wg takiej terminologii ketony to też cukry,
rozczarowywujące prawda?

pozdrawiam Chaciur

MM a drożdze....
Programy komputerowe wspomagające kontrolę żywienia
pytanie do wszystkich - FAQ
tłuste ryby MM
dieta Kekwicka