Carbonara

1. Data: 2000-03-07 03:23:18

Temat: Carbonara
Od: trastevere <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

in article <mmQw4.37086$WD.922161@news.tpnet.pl>,
"airsl" <a...@b...com.pl> wrote:
> Witam
> Wczoraj wciagnąłem z nieukrywaną radością spaghetti carbonara (z
boczkiem i
> jajkiem)
> Jak by ktos może znała na to przepis to byłbym dźwięczny :))
>
> Pozdro
>
> Sławek
>
> PS. Inne sosy rownież z chęcia wypróbuje :)

Serwus,

Nie bardzo to rozumiem "wciagnalem z......." ale z pryjemnoscia dam
ci przepis na "carbonare".
Z chwila gdy Twoim spaghetti brakuje jakies 5 minut na rozgrzana
oliwe wrzuc dwa zabki czosnku a po minucie dorzuc pokrojony w kostke
wedzony (ew.surowy boczek)podsmaz az odcedzisz spaghetti.Do garnka z
odcedzonym spaghetti wlej zawartosc patelni a nastepnie mieszajac wbij
surowe jajko. Mieszaj chwile az jajko sie zetnie. Na talerzu posyp
tartym parmezanem lub pecorino.
Smacznego

--
scyzoryk