Caryopteris clandonensis

1. Data: 2000-09-17 09:18:57

Temat: Caryopteris clandonensis
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostalam od bardzo sympatycznej grupowiczki w/w kwitnaca teraz rosline.
Czy ma ona polska nazwe i czy przetrzyma zime? Wyczytalam, ze wytrzymuje
spadek temperatury do -18 stopni.
Pozdrawiam serdecznie
Wiesia Karpowicz

--
http://friko.onet.pl/ko/wukar
e-mail: w...@p...onet.pl

2. Data: 2000-09-18 08:51:22

Temat: Odp: Caryopteris clandonensis
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8q22b8$gvo$...@n...tpi.pl...
> Witam
> Dostalam od bardzo sympatycznej grupowiczki w/w kwitnaca teraz rosline.
> Czy ma ona polska nazwe i czy przetrzyma zime? Wyczytalam, ze wytrzymuje
> spadek temperatury do -18 stopni.

Nazwa polska rodzajowa brzmi Barbula, ale chyba jest rzadko używana.
Gatunkowej nie pamiętam. Co do zimy, to trzeba będzie okopczykować i
przykryć gałązkami, a potem przyciąć na wiosnę. Też jestem ciekawa, czy
przetrzyma:). Zauważyłaś, że kwiaty pachną anyżkiem?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-09-18 16:37:41

Temat: Re: Caryopteris clandonensis
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Basiu, a swoja droga kto te nazwy wymysla, ta nijak mi nie pasuje do
tej rosliny.
Wydaje mi sie, ze pachna i liscie.
Pozdrawiam Wiesia

4. Data: 2000-09-19 21:52:42

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a swoja droga kto te nazwy wymysla, ta nijak mi nie pasuje do
> tej rosliny.

Mnie się podobają niektóre nazwy angielskie.
Caryopteris w katalogach to: Blue Mist Spirea.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wielki konkurs Serwisu RUBIKON! Sprawdz, mozna wygrac: http://konkurs.rubikon.pl

cis nie ma trujących osnówek na nasionach
I'm a desperado and visit my site :))
KRAKÓW - zareklamuj sie w nowym serwisie
jak siac?
musze skopac dzialke