Cechy charakterystyczne ogrodów...???

1. Data: 2000-11-02 12:15:03

Temat: Cechy charakterystyczne ogrodów...???
Od: "Iza" <i...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Czy ktoś z grupowiczów wie czym charakteryzują sie takie ogrody jak:

1. ogród działkowy
2. działka rekreacyjna
3. skalniak z sadzawką
4. ogród w stylu angielskim
5. ogród w stylu francuskim
6. ogród w stylu japońskim

Jestem studentką i w ramach zajęć mam przygotować projekty takich właśnie
ogrodów. Czy ktoś zna może jakieś strony z rysunkami takich ogrodów?
Będę wdzieczna za jakiekolwiek informacje na ten temat....
Dziękuje... i pozdrawiam :))

2. Data: 2000-11-02 13:03:40

Temat: Re: Cechy charakterystyczne ogrodów...???
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
> ogrodów. Czy ktoś zna może jakieś strony z rysunkami takich ogrodów?
> Będę wdzieczna za jakiekolwiek informacje na ten temat....

Uzanowanie
Jacek

3. Data: 2000-11-02 16:53:28

Od: "Iza" <i...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał w
wiadomości news:8trokv$8u$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Iza" <i...@t...net> napisał w wiadomości

> Uzanowanie
> Jacek

Uczelnia to Akademia Rolnicza... a kierunek- architektura krajobrazu.
A projekty mają być oddawane co 2 tygodnie... pierwszy to ogródek działkowy.
Oczywiście nie mają być to takie zawodowe projekty.... tego chyba sie
dopiero naucze w czasie studii :)))

4. Data: 2000-11-02 20:28:35

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza <i...@t...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ts69c$9bd$...@p...trzebnica.net...
[...]
> [...]
działkowy.
> Oczywiście nie mają być to takie zawodowe projekty.... tego chyba sie
Na działkowy 280 mkw [mój były] i 1000 rekreacyjny [kolegi] już możesz
liczyć.
Daj znać na priv.
Pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2000-11-03 04:15:40

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jesli chodzi o ogrod skalny to moge Ci podeslac kilka zdjec ,tylko dlaczego
ma to sie nazywac ogrod skalny z sadzawka ;),a nie np: malym oczkiem wodnym
:-)
Zajrzyj do ksiazek E.Radziula ,tam jest sporo wiadomosci ktore napewno Ci
sie przydadza.
Pozdrawiam Boguslaw Radzimierski.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

6. Data: 2000-11-03 06:49:40

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> działkowy.
> Na działkowy 280 mkw [mój były] i 1000 rekreacyjny [kolegi] już możesz
> liczyć.

Zdaje sie, ze dziewczyna zaczela od pytania, gdzie sie moze dowiedziec o
cechy charakterystyczne roznych typow ogrodow a nie o gotowe projekty.
[Nadgorliwosc?]

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K.

7. Data: 2000-11-03 07:38:38

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
[...]
> Zdaje sie, ze dziewczyna zaczela od pytania, gdzie sie moze dowiedziec o
to dlaczego Jej tego nie powiedziałeś tylko dyskutujesz ze mną;

> cechy charakterystyczne roznych typow ogrodow a nie o gotowe projekty.
ten projekt musiałaby sobie sama narysować oglądając np. 400 innych działek
;-)))
To była podpowiedź wbrew pozorom. :-)))

> [Nadgorliwosc?]
a tutaj miejsce na jeden z moich ulubionych linków: ..............
Pozdrawiam serdecznie Jerzy

8. Data: 2000-11-03 09:04:34

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> a tutaj miejsce na jeden z moich ulubionych linków: ..............
A co mi tam zaryzykuję:
:-) http://ogrod.to.jest.to
Warto obejrzeć, nie będzisz żałować spędzonego tam czasu. Tylko dużo go
zarezerwuj na przeglądanie tych stron.
Pozdrawiam serdecznie Jerzy
PS
Wybacz Krzysztofie za nadużycie. Ale ja w dobrej wierze.

9. Data: 2000-11-03 09:25:39

Od: "Iza" <i...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam serdecznie Jerzy
> PS
> Wybacz Krzysztofie za nadużycie. Ale ja w dobrej wierze.

Czas napewno sie znajdzie :)))

Dziękuję za pomoc...
Pozdrawiam

Marta

10. Data: 2000-11-03 09:28:36

Od: "Iza" <i...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Dlaczego z sadzawką? O to chyba nalezałoby zapytać wykładowce :)) Ja też
wole oczko wodne :))
A fotki bardzo chętnie bym obejżała... jeśli to możliwe oczywiście :))

Dziekuje za pomoc...
Pozdrawiam

Marta

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :-)
> Zajrzyj do ksiazek E.Radziula ,tam jest sporo wiadomosci ktore napewno Ci

komputerowe ogrody
SPRZEDAM AMORTYZATORY DO SAMOCHODÓW W SUPER NISKICH CENACH
znow te krety
urzadzanie dzialki
orzech