Cel naszego istnienia.

41. Data: 2017-05-22 09:53:03

Temat: Re: Cel naszego istnienia.
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 09:48, LeoTar Gnostyk pisze:
> Tak, tak jak powiedziałem wyżej: jesteś uzależniony i zaślepiony
> strachem przed potencjalną samotnością. Dlatego przegrywasz w walce o
> wolność.

ja jestem samotny ale widzę błąd w Twoich rozumowaniach

42. Data: 2017-05-22 09:54:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> ja jestem samotny ale widzę błąd w Twoich rozumowaniach

Słucham uważnie. Wskaż mi go a na pewno nie pozostanie nie rozważony.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

43. Data: 2017-05-22 09:56:06

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 09:48, LeoTar Gnostyk pisze:
> funkcjonowania ludzkiego umysłu. Co więcej jest to rozwiązanie
> niesprzeczne ze wszystkimi rozwiązaniami oferowanymi przez religie oraz
> systemy filozoficzne i duchowe. Czy trzeba czegoś więcej?

sprzeczne

44. Data: 2017-05-22 09:57:13

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 09:54, LeoTar Gnostyk pisze:

> Słucham uważnie. Wskaż mi go a na pewno nie pozostanie nie rozważony.

Wskazuję: jest nim kazirodczy seks w trójkącie z rodzicami

45. Data: 2017-05-22 10:01:20

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> [...]
> nie teoretyka. Ponieważ algorytm działania, który w ten sposób
> stworzyłem pozwala wyjaśnić i rozwiązać najbardziej skomplikowane
> sytuacje na chwilę obecną mogę przyjąć, że jest on algorytmem
> uniwersalnym. Ponadto moje rozwiązanie nie tylko, że jest niesprzeczne z
> wieloma funkcjonującymi dotychczas hipotezami czyli rozwiązaniami
> cząstkowymi więc jest najlepszą teorią wyjaśniającą mechanizm
> funkcjonowania ludzkiego umysłu. Co więcej jest to rozwiązanie
> niesprzeczne ze wszystkimi rozwiązaniami oferowanymi przez religie oraz
> systemy filozoficzne i duchowe. Czy trzeba czegoś więcej?

Napisałeś: urodziłem i wychowałem się w faveli Rio de Janeiro. Jak wygląda
spacer po ulicach wiem lepiej od ciebie. Trzeba mieć kilka noży- no i umieć
się nimi posługiwać. Oczywiście kilka pistoletów też nie zaszkodzi. Widzę
człowieka- coś niesie. Jak poderżnę mu gardło- to może okaże się, że facet
ma coś do żarcia- więc wyżywię rodzinę....etc itd. I tak wygląda życie z
poziomu faveli Rio.
Tworzysz całą teorię społeczeństw w oparciu o życie- i to właściwie tylko
swoje życie- w Faveli Rio. Rozciągasz to na cały świat i wszystkich ludzi.
Taka jest Twoja teoria.

> Niestety, nie ma miedzy nami równości - wiem więcej ponieważ w pewnym
> momencie przestałem się bać że stracę wątpliwe uciechy seksualne z
> partnerką, która uzależniła mnie od siebie seksualnie i przez długi
> okres wykorzystywała mój potencjał do wyłącznie własnych celów. Podobnie
> postępowałem z następnymi, które chciały mnie od siebie uzależnić
> posługując się wabikiem seksualnym - mogę byc partnerem ale nie sługą
> (niewolnikiem).
No ale ktoś Ci opowiada o swoim życiu na Górnym Manhattanie. O pięknej
żonie, dzieciach, o swoim szczęściu, o dobrej pracy, etc. Ty jednak wiesz
lepiej, że mówi bzdury, prawda?

> Tak, tak jak powiedziałem wyżej: jesteś uzależniony i zaślepiony
> strachem przed potencjalną samotnością. Dlatego przegrywasz w walce o
> wolność.

Pamiętasz- w poprzednim poście pytałem o to, co Ci się udało zrobić Twoją
teorią- czy poznałes nowych przyjaciół, czy naprawiłeś zerwane więzi? Ty
odpowiedziałeś (robiąc psychologiczny "myk!"), że masz coraz więcej
zwolenników swojej teorii- nawet kobiety. Leo- ja zapytam ponownie:
Czy na podstawie Twojej teorii- albo i bez niej- w ostatnim czasie
zaskarbiłeś sobie czyjąś przyjaźń? Może udało Ci się chociaż częściowo-
naprawić zerwane więzi (np córka, żona, etc)? Proszę o przykład. Zauważ, że
nie pytam o zwolenników Twojej teorii. Widzisz różnicę?

--
Chiron

46. Data: 2017-05-22 10:18:13

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Wskazuję: jest nim kazirodczy seks w trójkącie z rodzicami

Nie ośmieszaj się pinokio. Zajrzyj w początki rodzaju ludzkiego a
zrozumiesz, że krewniacze stosunki seksualne były normą. A samice bonobo
"rozdają" seks również swoim synom po to by wyeliminować przemoc,
utrzymać porządek i zapewnić trwałość stada. Skoro już nawet bonobo
potrafi wykorzystywać seks do organizowania grupy nie unikając
nieakceptowanych przez Ciebie stosunków krewniaczych to znaczy, że musi
być coś budującego, a nie tylko destrukcyjnego, w tym seksie. Skoro
bonobo nie unika seksu kazirodczego a mimo tego nie zdegenerował się
pomimo przemocy występującej u niego to znaczy, że my powinniśmy
wykorzystać to doświadczenie zmodyfikowawszy je jedynie. Ja oferuję
takie właśnie zmodyfikowane rozwiązanie, które według wszystkich analiz
prowadzonych wzdłuż i wszerz, pozwoli wyeliminować przemoc z życia
gatunku, który zrodzi się na podłożu pozostawionym przez homo sapiensa.

47. Data: 2017-05-22 10:18:59

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> sprzeczne

Pokaż te sprzeczności.

48. Data: 2017-05-22 10:21:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2017 o 10:18, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

> być coś budującego, a nie tylko destrukcyjnego, w tym seksie. Skoro
> bonobo nie unika seksu kazirodczego a mimo tego nie zdegenerował się

chcesz cofnąć ludzkość do poziomu bonobo?
Podejrzewam że jesteś zakamuflowanym agentem, wrogiem ludzkości ;-)

49. Data: 2017-05-22 10:24:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokaż te sprzeczności.

Proszę, sprzeczne z wiarą, z 1 listu do Koryntian
(1) Słyszy się powszechnie o rozpuście między wami, i to o takiej
rozpuście, jaka się nie zdarza nawet wśród pogan; mianowicie, że ktoś
żyje z żoną swego ojca. (2) A wy unieśliście się pychą, zamiast z
ubolewaniem żądać, by usunięto spośród was tego, który się dopuścił
wspomnianego czynu. (3) Ja zaś nieobecny wprawdzie ciałem, ale obecny
duchem, już potępiłem, tak jakby był wśród was, sprawcę owego
przestępstwa. (4) Przeto wy, zebrawszy się razem w imię Pana naszego
Jezusa, w łączności z duchem moim i z mocą Pana naszego Jezusa, (5)
wydajcie takiego szatanowi na zatracenie ciała, lecz ku ratunkowi jego
ducha w dzień Pana Jezusa. (6) Wcale nie macie się czym chlubić! Czyż
nie wiecie, że odrobina kwasu całe ciasto zakwasza?

50. Data: 2017-05-22 10:28:46

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> chcesz cofnąć ludzkość do poziomu bonobo? Podejrzewam że jesteś
> zakamuflowanym agentem, wrogiem ludzkości ;-)

Nie, nie chcę wleżć z powrotem na drzewo. Ale twierdzę, że zakaz, który
zresztą nigdy dotąd nie był uświadomiony a zatem zakazem nie był, to
tylko tymczasowe narzędzie, które podsycało odwieczny "wyścig szczurów"
i umożliwiało (wymuszało) zmianę stanów Świadomości na jej drodze ku
samoświadomości. Ale jest to tylko narzędzie TYMCZASOWE, które po
spełnieniu swego zadanie musi zostać usunięte gdyż, jak każda
osobliwość, zagraża dalszemu trwaniu samej Świadomości.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

Cel naszego istnienia
Kraj Rad szczęśliwych, on na zawsze zostanie...
Już zabijają
Pamiętajmy o noblistce!
Teraz bedzie tak