Ceny czy bezcenn!!!

1. Data: 2007-05-28 19:25:10

Temat: Ceny czy bezcenn!!!
Od: " abebe" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Widzę , że ostatnio jakiś zastój w newsach, a na allegro wyprzedaże. Pewnie
wszystkie siedzicie i dziergacie :)

Trochę jestem zaniepokojona tym co obserwuję, bo niektórzy się naśtuchają i
niewiele za to chcą np.
http://www.allegro.pl/item199205114_bluzka_szydelkow
a.html#photo
http://www.allegro.pl/item199209337_bluzka_szydelkow
a.html#photo

Wiem ile ja potrzebowałam czasu na wykonanie tych ananasków, a gdzie pokrycie
materiału? I podobno nowe!!!

Z drugiej strony połączenie kilku kolorów, trochę zamieszania i ... 81 zł!!!

http://www.allegro.pl/item199247381_victoria_s_secre
t_szydelkowa_bluzka_m_bcm.html#photo

A to już całkiem szok!!! I nie ma ceny minimalnej , ale 1,00 zł + przesyłka,
to cena niższa niż za nici. No chyba , że ktoś się pozbywa zawartości szafy ,
bo wyjeżdża czy coś w tym stylu.

http://www.allegro.pl/item200318556_pomaranczowy_kom
plet.html

Czy nawet to :
http://www.allegro.pl/item200076606_brazowy_azurek.h
tml

Zaznaczam, że nie mam na celu robienia komukolwiek reklamy!!!

Tylko jestem zaniepokojona tym co się dzieje.
Czy opłaca się robić ładne rzeczy?
a może lepiej kupić na allegro?

Czy koszty włóczki są adekwatne do cen? A co z robocizną?

Pozdrawiam
Abebe

2. Data: 2007-05-31 20:43:56

Temat: Re: Ceny czy bezcenn!!!
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasze robótki są najbardziej cenne dla nas - inni tego nie doceniają - ale
co tu dużo mówić - obrus szydełkowy na duży stół made in china za 80 zł w
hurtowni - nici kosztują więcej ! Więc czy warto robić samemu?
( ja osobiście "cudzesów" nie kupuję - sama wszystkiego co mi Sie podoba
nie zrobię z powodu braku czasu , ale sama świadomość,że kiedyś może i
będzie to moja praca blokuje mnie przed takim zakupem, ewentualnie jakieś
wyrobu regionalne to kupię czasami - pisanki, kwiaty z wióra, papieru ...
itp)
Larysa

[xxx] problem z backstitch'ami - pomożcie
[chwalę się] firaneczka i inne
biżuteria na szydełku
Patchwork - wypelnienie
(szydelko) ale cudo!