Ceny robótek

1. Data: 2003-04-10 07:38:42

Temat: Ceny robótek
Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

Nieraz na grupie padało pytanie o wycenę tworzonych przez nas robótek.
Wczoraj w jednym z hipermarketów natknęłam się na stoisko z haftowanymi
obrazkami. Nie były to zbyt skomplikowane prace, motyw główny z
niezahaftowanym tłem, aniołki, zajączki, kwiaty, motywy makatkowe, oprawione
w prostą, pomalowaną farbą ramkę. A ceny? Te mniejsze wielkości ok. 15 na 15
cm kosztowały 25 złotych, nieco większe 30-35, obrazek przedstawiający dwie
róże na tle z kanwy wielkości ok. 18 na 24 cm 65 złotych.
Kasia
Kraków

1. Data: 2003-04-10 09:12:51

Temat: Re: Ceny robótek
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apropos cen, mam pytanie do drutujących i szydełkujących. Ile teraz kosztuje
zrobienie kamizelki (bezrękawnika) z golfem. Zostałam poproszona o taka
robotę i nie wiem ile wziąć. No i jeszcze jedno. Ile za zrobienie kamizelki
szydełkowej z elementów kordonkiem grubości Moniki.
Gocha

1. Data: 2003-04-10 09:43:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gocha napisał:
> [...]
> robotę i nie wiem ile wziąć. No i jeszcze jedno. Ile za zrobienie kamizelki
> szydełkowej z elementów kordonkiem grubości Moniki.

Ja biorę 50 od znajomych, o ile kupia włóczkę i nie ma z tym wiele roboty.

Eulalka

--
"Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
sprzykrzy." (Oskar Wilde)

1. Data: 2003-04-10 12:35:34

Temat: Odp: Ceny robótek
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A." <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dwie
> róże na tle z kanwy wielkości ok. 18 na 24 cm 65 złotych.

To chyba była maszynowa robota, bo ręczna to zbyt tania :-))
Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2003-04-10 16:16:05

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ceny? Te mniejsze wielkości ok. 15 na 15
> dwie
>
> To chyba była maszynowa robota, bo ręczna to zbyt tania :-))
> Pozdrawiam Krycha

Widziałam kiedyś coś podobnego ale nie mogłam dojrzeć ceny. Jeśli to te same
to chyba jednak robota ręczna. A jakość? No cóż, nie kupiłabym tego. Ale ja
umiem robić xxx i może dlatego jestem wybredna.
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-04-10 18:50:12

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to chyba jednak robota ręczna. A jakość? No cóż, nie kupiłabym tego. Ale ja
> umiem robić xxx i może dlatego jestem wybredna.

Widzialam wczoraj w sklepiku z herbatami swiata itp. dwie firanki. Robione ze
snehurki, filet na szydelku, przedstawialy takiego motyla. No, bylo troche
dziubdziana, ale akurat sama robilam kiedys ten wzor. I cena jednego 150 zl, a
drugiego 230. Ta pierwsza cena - ok, ale druga??? A bylo robione bardzo luzno,
na grubym szydelku, tak wiec misterne to to nie bylo.
Ja mam problem z wycena swoich prac. kiedys sprzedawalam motylki i aniolki
zrobione na szydelku i bransoletki z koralikow za 10 zl. wiekszych rzeczy na
razie nie sprzedawalam - wole robic dla siebie :)))
pozdr
annaweronika

patchwork
Free