Ceramiczne ostrza

1. Data: 2012-01-18 07:19:24

Temat: Ceramiczne ostrza
Od: "jerzy.n" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Podobnież noże z ceramicznymi ostrzami maja byc ostre przez wiele lat , mój
zestaw kupiony dwa lata temu jednak chyba juz stracił "ostrość" , trenował
ktoś ten temat ?
Pozdr.

2. Data: 2012-01-18 07:58:24

Temat: Re: Ceramiczne ostrza
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 08:19, jerzy.n pisze:
> Podobnie? no?e z ceramicznymi ostrzami maja byc ostre przez wiele lat , m?j
> zestaw kupiony dwa lata temu jednak chyba juz straci? "ostro??" , trenowa?
> kto? ten temat ?

Dostałam kiedyś zestawik w prezencie, jeden z noży szybko się rozbił,
inny wyszczerbił, czyli jak piszesz, stracił na ostrości - może mój błąd
w używaniu, bo jest wiele ograniczeń. Wygląd tak "dizajnerski", że aż
nieco pretensjonalny z tą hebanową rękojeścią. Wolę solidne tradycyjne noże.
--
B.

3. Data: 2012-01-18 09:39:19

Od: "jerzy.n" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> używaniu, bo jest wiele ograniczeń. Wygląd tak "dizajnerski", że aż nieco
> pretensjonalny z tą hebanową rękojeścią. Wolę solidne tradycyjne noże.

Jednak te ceramiczne noże maja wiele zalet i są niezastąpione do krojenia
warzyw, czosnku który nie toleruje kontaktu z żelazem .Może to złudzenie,
ale jabłko krojone zwykłym nożem zostawia posmak metalu.Te moje noże miały w
gwarancji, zapewnienie fabryki ze jest szansa powtórnego ostrzenia, ale
papiery gdzieś wcięło i szukam innego sposobu naostrzenia .
Pozdr.

4. Data: 2012-01-18 10:04:44

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 stycznia 2012, 10:39:19 UTC+1 użytkownik jerzy.n napisał:

> Jednak te ceramiczne no?e maja wiele zalet i s? niezast?pione do krojenia
> warzyw, czosnku który nie toleruje kontaktu z ?elazem .Mo?e to z?udzenie,
> ale jab?ko krojone zwyk?ym no?em zostawia posmak metalu.Te moje no?e mia?y w
> gwarancji, zapewnienie fabryki ze jest szansa powtórnego ostrzenia, ale
> papiery gdzie? wcie?o i szukam innego sposobu naostrzenia .
> Pozdr.
Jak TO sie robi znajdziesz tutaj:
http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,68487.0.h
tml
na dokladke w kilku wariantach.

--
ZZ@private

5. Data: 2012-01-18 15:42:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2012 10:39:19 +0100, jerzy.n napisał(a):

> Te moje noże miały w
> gwarancji, zapewnienie fabryki ze jest szansa powtórnego ostrzenia, ale
> papiery gdzieś wcięło i szukam innego sposobu naostrzenia .

Tia - żebym jeszcze musiała papiery od każdego noża zachowywać, to już
lekka paranoja ;-PPP
--
XL

6. Data: 2012-01-18 20:39:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 16:42, XL pisze:

> Tia - żebym jeszcze musiała papiery od każdego noża zachowywać, to już
> lekka paranoja ;-PPP

No ja mam w kuchni szufladkę na instrukcje i gwarancje wszelakie. A Ty w
swoim całym domu na 2 osoby nie znalazłaś miejsca? :O

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

7. Data: 2012-01-18 20:45:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2012 21:39:03 +0100, Aicha napisał(a):

> No ja mam w kuchni szufladkę na instrukcje i gwarancje wszelakie.

No ale nie od noży, no blagam. Od duzego i małego AGD - owszem.

> A Ty w
> swoim całym domu na 2 osoby nie znalazłaś miejsca? :O

Po prostu protestuję. Gdybym chciała przechowywać papierki i kwitki od noży
i wszelkiego duperelstwa włącznie z dowodami zakupu żarówek
energooszczędnych, które padają jak muchy (oszczedność, he he), tobym
musiała jeden cały pokój na nie przeznaczyć. Wiwesz, ile kosztuje
zbudowanie jednego pokoju? - i miałby służyć tylko na makulaturę?
--
XL

8. Data: 2012-01-18 20:59:19

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musiała jeden cały pokój na nie przeznaczyć. Wiwesz, ile kosztuje
> zbudowanie jednego pokoju? - i miałby służyć tylko na makulaturę?

Bez przesady. Mi wystarcza 1 grubsza teczka. A i tak na bieżąco wywalam co
starsze paragony. Albo wykorzystuję do reklamacji. A co! I żeby było
ciekawiej to zbieram paragony/dowody zakupu nie tylko sprzętu AGD/RTV ale
także ciuchów i butów. Ostatnio reklamowałam spodnie, które po 3 miesiącach
przetarły się (zwrot gotówki) oraz buty w których po 1 sezonie przetarła się
cholewa (Caterpillar notabene - także zwrot gotówki).

Justyna Vicky S.

9. Data: 2012-01-18 20:59:40

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jan 2012 21:45:32 +0100, XL wrote:
> i wszelkiego duperelstwa włącznie z dowodami zakupu żarówek
> energooszczędnych, które padają jak muchy (oszczedność, he he), tobym
Dziwne - ja mam w 3 pokojach zarowki energooszczedne sprzed 9 lat. I to
te taniochy kupowane w markecie. W moim zyciu spalila mi sie tylko jedna
zarowka energooszczedna.

10. Data: 2012-01-18 21:03:21

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziwne - ja mam w 3 pokojach zarowki energooszczedne sprzed 9 lat. I to
> te taniochy kupowane w markecie. W moim zyciu spalila mi sie tylko jedna
> zarowka energooszczedna.

Widać masz szczęście. U mnie też trochę padają te żarówki, ale to raczej
wina ciąglego zapalania i gaszenia - nie mogę rodzinki od tego odzwyczaić.
Co jednak nie przeszkadza mi w trzymaniu paragonów i reklamowaniu namiętnie
zarówek po pół roku świecenia :)

Justyna Vicky S.

O zachowaniu się przy stole
W kontekście jajek