Cerinthe major

1. Data: 2004-10-26 11:14:19

Temat: Cerinthe major
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak jest z Cerinthe,czy to bylina,czy jednoroczna,czy dwuletnia?
Siana była wiosną,zakwitła latem,kwitnie do tej pory i już ma
sporą gromadkę dzieci.
Kto ma nasiona żółtej?
Mirzan

2. Data: 2004-10-27 20:26:29

Temat: Re: Cerinthe major
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak jest z Cerinthe,czy to bylina,czy jednoroczna,czy dwuletnia?
> Mirzan

Moja Cerinthe się wysiała i już wzeszła ... ciekawe co z tego zostanie
na wiosnę bo ma przecież takie kruche od wilgoci pędy ... Czarno to widzę
No i nie mam Mireczku żółtej, tylko taką jak Ty różowo fioletową :-(

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-10-27 20:56:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na wiosnę bo ma przecież takie kruche od wilgoci pędy ... Czarno to widzę
>    No i nie mam Mireczku żółtej, tylko taką jak Ty różowo fioletową :-(

W mojej nie mogę dopatrzyć się różu,granat z fioletem.
Też mam sporo siewek,na wszelki wypadek nasiona zebrałem.
Mirzan

4. Data: 2004-10-27 22:58:10

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak jest z Cerinthe,czy to bylina,czy jednoroczna,czy dwuletnia?
> Siana była wiosną,zakwitła latem,kwitnie do tej pory i już ma
> sporą gromadkę dzieci.

Zobacz tutaj http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=217

Pozdrawiam
Teresa

5. Data: 2004-10-28 04:15:59

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Zobacz tutaj http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=217
>
>  Pozdrawiam
>  Teresa

Dzięki,wszystko wyjaśnione.
Mirzan

rozpoznawanie drzew
wiatrak
Beniaminek - pytanie
Pomocy- jak oswietlic mlode rosliny??
(Kupię) Zniszczoną spalinową: pilarkę, kosiarkę itp - chodzi mi o silnik