ChLO (otylosc)

1. Data: 2003-08-08 12:47:16

Temat: ChLO (otylosc)
Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chyba na początku tego roku słyszałam w TVN coś na temat innej niż zazwyczaj
stosowana w Polsce metodzie inwazyjnego leczenia otyłości. Zapamiętałam
tylko tyle że chodziło o wprowadzanie woreczka z solą fizjologiczną do
żoładka, nie wymagało to żadnych nacięć i wykonywane jest w Łodzi za ok. 6
tys PLN. Nie pamiętam o który szpital chodziło i jak nazywa się sam zabieg
(balonikowanie??). Czy ktoś pamięta lub wie coś więcej?

Pa
Iwcia

2. Data: 2003-08-08 15:53:15

Temat: Re: ChLO (otylosc)
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka tygodni temu mowili o lepszej metodzie: w centrum zdrowia matki w
lodzi na zasadzie akupunktury wkladaja kolczyk u gory ucha - jednak z
pacjentek mowila, ze w 6 tygodni schudla 8 kg. jest to chyba mniej
inwazyjne, niz te baloniki. napisz o szczegoly do tvn (zawsze odpisuja,
sprawdzilam:) w...@t...pl

3. Data: 2003-08-09 12:30:01

Od: "daśka" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O Łodzi, niestety, nie wiem nic, ale metodach stosowanych w Zabrzu można
poczytać na stronie www.otylosc.org
Pozdrawiam!
daśka

MRI kolana
Rozwolnienie?
czy ktoś wie gdzie kursy masażu w stolicy?
Zmiana szpitala
Akademia medyczna- zakupy