Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.

1. Data: 2014-07-10 12:42:40

Temat: Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tzw "media" tak zgodnie (no zupełnie jak nie one, norrrmalllnie!)
milczą w sprawie, że owa ciąża, której nie chciał usunąć (a nie
"wyterminować" - cóż za podły eufemizm) prof. Chazan pochodziła z in
vitro???
Czyżby nagłaśnianie takiego niepowodzenia było dla kogoś niewygodne?
Czyżby ewentualni chętni mogli zacząć się zastanawiać nad ryzykiem? - a
jest ono duże, nikt o tym nie mói.

Pieniążki mogą wiele jak widać - lepiej wywalić wspaniałego lekarza na
ofiarnym ołtarzu forsy wielu innych :->

PS. No i chętnie się zapoznam z listą placówek i lekarzy, które/którzy są
gotowi wykonać aborcję! Ktoś ma link?
:->

2. Data: 2014-07-10 18:05:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dlatego że w katolickim obłudnym łbie, winne jest invitro a nie Chazan vel Mengele,
tak jak dzieci gwałcą księży.

3. Data: 2014-07-10 18:51:08

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo jest mały pszyrost naturalny (raczej ujemny),
i oni rosą hcą nawadniać pustynię.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

4. Data: 2014-07-10 20:43:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Drugii debil. To nie wina invitro tylko psychopaty religijnego bo torturowały
gestapowiec pacjentkę. In_vitro to czystsza metoda bo bez brudu i syfu jak podczas
naturalnego, dlatego naturalny daje groźniejsze powikłania. Teraz buraki szukają
winnego Żyda za swoją inkwizycje.

5. Data: 2014-07-10 20:55:20

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>In_vitro to czystsza metoda bo bez brudu i syfu jak podczas naturalnego,

W szpitalu "czysta metoda"?!!!!!!!!!!!!!!!

A wiesz jakie są ogromne procenty zakażeń szpitalnyh?

6. Data: 2014-07-10 21:01:24

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-10 12:42, Ikselka pisze:
> [...]
> ofiarnym ołtarzu forsy wielu innych :->
>
> PS. No i chętnie się zapoznam z listą placówek i lekarzy, które/którzy są

a co dokładnie z tego według ciebie wynika? z tego że to in-vitro?

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

7. Data: 2014-07-10 21:03:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
A wiesz ile mutanów rodzi się naturalnie, które kiedyś były wyrzucane lub oddawane do
cyrku.

8. Data: 2014-07-10 21:14:58

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Stokrotka
>A wiesz ile mutanów rodzi się naturalnie, które kiedyś były wyrzucane lub
>oddawane do cyrku.
NIe wiem, ale zaczynają gadać, że mniej niż in vitro.

9. Data: 2014-07-10 21:27:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Bo święta inkwizycja ci tak powiedziała tak, a szkoła to gdzie była? . Kiedyś w cyrku
mogłaś takie osobliwości oglądać, bo od zawsze rodziły się z różnych powodów
zniekształcenia jak naprzykład brak witamin w organiźmie, a in vitro to metoda gdzie
mniej się rodzi takich, bo jest czyste zapłodnienie, najbardziej aktywnym materiałem.

10. Data: 2014-07-10 21:51:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka

Niektóre dzieci rodzą się z wadami wrodzonymi. Często przyczyną tego są geny. Okazuje
się jednak, że mogą mieć na to wpływ także czynniki pozagenetyczne. Te czynniki
nazywane są teratogenami. Nieprzypadkowo nazwa ta wywodzi się z łacińskiego tera,
czyli potwór. Wokół teratologii powstały rozmaite koncepcje historyczne. Niektórzy
sądzą, że zniekształcone dzieci to pierwowzory antycznych potworów np. cyklopa. W
średniowieczu dziecko z anomaliami wzbudzało strach, obawiano się, że następstwem
tego będzie kataklizm. Nierzadko takie noworodki były od razu uśmiercane.
Do teratogenów zalicza się m.in.: choroby zakaźne, stosowane leki, stres lub
dietę matki. Powszechnie wiadomo, że anomalie płodu może wywołać różyczka przebyta w
czasie ciąży. W latach '50 dużo kobiet stosowało nieszkodliwy, według zapewnień
farmaceutów środek nasenny talidomid. Następstwem stosowania tego środka przez matki
były dzieci, które rodziły się ze zdeformowanymi kończynami. To właśnie od tego czasu
teratologia, jako dziedzina nauki zaczęła się gwałtownie rozwijać.

http://www.forumginekologiczne.pl/artykul/wplyw-pato
logii-lozyska-na-przebieg-ciazy-i-rozwoj-plodu/1888.
html

?
?
?