Chcą wrobić Kukiza?! Palikot też go atakuje. Zemsta?!

1. Data: 2015-05-14 10:16:55

Temat: Chcą wrobić Kukiza?! Palikot też go atakuje. Zemsta?!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.se.pl/wiadomosci/polityka/szykuja-afere-z-k
ukizem-chca-go-wrobic-w_602120.html

Czy dawne problemy Pawła Kukiza z alkoholem staną się narzędziem do
walki politycznej? Czy ktoś chce w ten sposób zniszczyć człowieka,
którego w wyborach prezydenckich poparło 20 procent głosujących?!
Podobno w rodzinnej wiosce Pawła Kukiza dziennikarze pytali jego
sąsiadów o problemy muzyka z piciem. Czy ktoś szykuje prowokację
wymierzoną w Pawła Kukiza? Historię o dziennikarzach rozpytujących o
problemy Kukiza z piciem opublikował sam muzyk. Czy to rodzaj uderzenia
wyprzedzającego?! Teraz Kukiza zaatakował też Janusz Palikot. Zemsta za
dobry wynik w wyborach?!

2. Data: 2015-05-14 10:58:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 maja 2015 10:16:55 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> problemy Kukiza z piciem opublikował sam muzyk. Czy to rodzaj uderzenia
> wyprzedzającego?! Teraz Kukiza zaatakował też Janusz Palikot. Zemsta za

Za wysoka stawka żeby nie zrobili WSZYSTKIEGO co możliwe żeby Kukiza i sPOleczenstwo
POwstrzymac...
Ot zwierzęta POlityczne będą walczyc o przezycie, o zajete siedlisko, o koryto.
Walczyc zebami i pazurami drąc i szarpiac co będzie w zasiegu paszcz i pazorow...
W elitach władzy odsetek psychopatów zdolnych do wszystkiego jest...zgadnijcie jaki?
Albo sobie wygooglujcie.

3. Data: 2015-05-14 11:06:25

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Łe opijus, a ja już myślałem że miał prababcie w wermachcie :->

4. Data: 2015-05-14 11:18:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 maja 2015 11:06:26 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> Łe opijus, a ja już myślałem że miał prababcie w wermachcie :->

Wlasnie w tym problem ze nie miał... ;P

5. Data: 2015-05-14 11:23:36

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
W dniu czwartek, 14 maja 2015 11:06:26 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> Łe opijus, a ja już myślałem że miał prababcie w wermachcie :->

Wlasnie w tym problem ze nie miał... ;P

Właśnie w tym problem że to pisowcy takie brudy wyciągali tuskowi, to dlaczego teraz
się oburzacie że kukizowi, co mentalność folksojcza, my możemy a wy nie możecie?.
Przykład poszed od pisu który ciągle ludziom do przeszłości zaglądał i to był upadek
polityki, do którego wszyscy teraz ciągną czyli na samo dno.

6. Data: 2015-05-14 12:15:11

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Łe opijus, a ja już myślałem że miał prababcie w wermachcie :->

Kukiz ma wypisane na twarzy, że problemy alkoholowe nie sa mu obce

7. Data: 2015-05-14 13:09:38

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
> [...]
> Łe opijus, a ja już myślałem że miał prababcie w wermachcie :->

Kukiz ma wypisane na twarzy, że problemy alkoholowe nie sa mu obce

A co mnie deliryk obchodzi, popatrz jaka obłuda, bo specjalność pisowców zaglądanie
komuś do życiorysu, a jak ktoś im zajrzał to się bulwersują, atak na świętego Kukiza,
to kler ich tej obłudy folksdojcza nauczył.

8. Data: 2015-05-14 21:22:08

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Dirko napisał:

> Kukiz ma wypisane na twarzy, że problemy alkoholowe nie sa mu obce

Nie o problemy alkoholowe tu chodzi a o przetrwanie sitwy
media-biznes-władza.

http://grafik.rp.pl/grafika2/617003,638685,9.jpg

https://pbs.twimg.com/media/B4vzdv4CQAA2Ple.jpg:larg

https://odyssynlaertesa.files.wordpress.com/2013/05/
wspc3b3lnota-interesc3b3w-andrzej-krauze.jpg

Na kogo głosować?
- Zemsta Caritasu
I znowu Caritas oszwabił staruszki
Maleńczuk
Monarchia dla niedouków, co im księża wmawiają że sraczka to kotlety schabowe, a buraki łykają.