Chińszczyzna

31. Data: 2006-06-05 11:23:43

Temat: Re: Chińszczyzna
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon napisał(a):

> Oczywiście, po prostu gdybyś w "chińskiej" knajpie w Polsce czy w Anglii
> podał kurze stopy, nikt by tego nie tknął.

Lubię kurze stopy [nogi, ogryzać] tylko gdzie je teraz mozna kupić?
;-)
pozdr. Jerzy

32. Data: 2006-06-05 11:31:45

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Lubię kurze stopy [nogi, ogryzać] tylko gdzie je teraz mozna kupić?
> ;-)
> pozdr. Jerzy

W ubojni lub hurtowni mięsa drobiowego.

33. Data: 2006-06-05 12:40:41

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Lubię kurze stopy [nogi, ogryzać] tylko gdzie je teraz mozna kupić?

"Uczeszczam" do kilku roznych sklepow i marketow i chyba tylko w 2 nie
widzialem. Leza zwykle obok skrzydelek. Ladnie oskrobane i wyparzone. W
Chinach probowalem stopki w mleku kokosowym z czyms tam i przyznam, ze
smakowaly mi, tak jak kacze jezyczki w pikantnej soli z Piwem (Pidzio)
Tsingtao - jako przystawka ok. Tak jak smazone w glebokim tluszczu
miniosmiorniczki. O innych potrawach innym razem, ale powiem, ze w hong
Kongu maja w McDonaldzie kurczaka panierowanego umieszczonego nie miedzy
bulkami tylko takimi usmazonymi plackami z calych ziaren ryzu. Przyznam,
ze pyszne i zapychajace (ryz), ale frytki to tragedia, cienkie jak
patyczki i takie gumiaste, cola - standard ;-) I do kazdego dania daja
wykalaczki!

Pozdrawiam

Maciek
--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

34. Data: 2006-06-05 12:55:30

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej L. napisał(a):
> "Uczeszczam" do kilku roznych sklepow i marketow i chyba tylko w 2 nie
> widzialem. Leza zwykle obok skrzydelek. [...]

Eeeee tam, nie widziałem od dawna w Wawie.
pozdr. Jerzy

35. Data: 2006-06-05 18:01:24

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-06-05 14:55:30 +0200, Jerzy Nowak <0...@m...pl> said:

> Eeeee tam, nie widziałem od dawna w Wawie.
> pozdr. Jerzy

Ja dziś widziałem w Hali Banacha, skośnoocy stojący w kolejce wzięli 2kg. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

36. Data: 2006-06-06 13:55:13

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Eeeee tam, nie widziałem od dawna w Wawie.

Na szczescie nie miszkam w Wawie tylko we Wrocku i tu i w Trzebncy robie
zakupy.

Pozdrawiam

Maciek

37. Data: 2006-06-07 09:16:51

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
.
> Chinszczyna za kazdym razem bedzie inna - bowiem to zalezy od skladnikow
> inaszej
> fantazji,.. natomiast tych mrozonek kupowac nie nalezy - wyrzucone pieniadze..

Dziękuję wszystkim za rady, zwłaszcza Tobie i Konradowi Kosmowskiemu. Po takie
porcji wiedzy chińszczyzna mi nie straszna :)

"Just one year of love
is better than a lifetime alone"
[Freddie Mercury]

Ku pamięci
WikiKuchnia.org - otwarta książka kucharska
KTO MA MALO SOLI?
czysta woda
sos do szparagów