Chleb na zakwasie

1. Data: 2006-04-13 05:24:55

Temat: Chleb na zakwasie
Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyszedł !

Podziekowania dla Izoldy za cierpliwe tłumaczenie wsystkich problemów. Chleb
jest pszenno żytni. Lekki jak piórko. Dodałem lubczyk i uprażone siemie
lniane. Jest super!

Najlepsze życzenia świateczne dla kucharzy i ich rodzin.

MP

2. Data: 2006-04-13 05:27:53

Temat: Re: Chleb na zakwasie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@...tkb.pl> wrote in message
> [...]
> siemie lniane. Jest super!
>
> Najlepsze życzenia świateczne dla kucharzy i ich rodzin.

Proponuję następnym razem garść nasion czarnuszki (nigela nigela)...

3. Data: 2006-04-13 05:32:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rozanski.gower.pl/nigella.html

4. Data: 2006-04-13 08:12:08

Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest pszenno żytni. Lekki jak piórko. Dodałem lubczyk i uprażone siemie

Gratuluję udanego wypieku :) Cieszę się, że mogłam pomóc. Polecam jeszcze
dodatek sezamu do chleba.

Pozdrowionka serdeczne
Izolda

5. Data: 2006-04-13 08:38:02

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Gratuluję udanego wypieku :) Cieszę się, że mogłam pomóc. Polecam jeszcze
> dodatek sezamu do chleba.

Przepis na chleb pszenno-żytni jest bardzo czasochłonny (ze względu na czas
przygotowania zaczynu). A który można zrobić jak najszybciej (kilka godzin).

MP

Sos śmietanowy do makaronu
wino z pietruszki
Mielony mak w UK -gdzie?
kalmary po chorwacku - vademecum
Zupa na KWASIE z KISZONEJ KAPUSTY --- Przepis mile widziany!?