Chodnik/dywanik

1. Data: 2003-12-19 17:02:54

Temat: Chodnik/dywanik
Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zdaję sobie sprawę, że większość z nas szaleje teraz ze szmatkami, Cifami,
Ludwikami, Arielami etc.. Ja też piszę tego posta w przerwie między myciem
okiem a przyrządzeniem czegoś na ząb. Ale otatnio w jakiejś starej niemieckiej
gazecie znalazłam reklamę ramy, na którą nakłada się kanwę z bardzo dużymi
dziurami i tka się na niej grubą wełną - tzn. obok leżał taki szpikulec, nie
wiem jak to fachowo się nazywa. Chodzi mi o tę technikę, lub jakąś inną, którą
można byłoby zrobić chodnik do korytarza. Czy to jest robione na zasadzie
krzyżyków? (w tej gazecie kawałek kanwy był już 'utkany', a reszta kanwy była
widoczna - nadrukowana wzorem). Jeśli jestescie w posiadaniu jakichś kursów, to
bardzo bym o nie prosiła. Może też być lekcja łopatologii on line. Pozdrawiam.

Milena (ledwo żywa po umyciu 10-ciu okien)

1. Data: 2003-12-20 10:17:46

Temat: Re: Chodnik/dywanik
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milena"

> [...]
zasadzie
> krzyżyków? (w tej gazecie kawałek kanwy był już 'utkany', a reszta kanwy

Wydaje mi sie, ze chodzi Ci o igle smyrnenska, do kupienia w
pasmanteriach, moze dolaczony jest kurs obrazkowy do opakowania ? Kiedys
byla to popularna metoda, jakies 15 lat temu na kiermaszu -jarmarku
widzialam mezczyzne z taka igla w dloni (czyli to musi byc banalnie proste
:))), tkal makatki, dywaniki, sprzedawal igly i wzory, wtedy na fali byly
smurfy :), tkanina musi bardzo luzna (np. luzno tkany len albo specjalna
kanwa), kiedys juz temat byl poruszany na grupie.

Elzbieta

1. Data: 2003-12-22 08:05:08

Od: "Milena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smurfy :), tkanina musi bardzo luzna (np. luzno tkany len albo specjalna
> kanwa), kiedys juz temat byl poruszany na grupie.

Dziekuję Elu, to już jakiś krok na drodze do realizacji pomysłu. Zapytam w
pasmanterii o taką igłę.
Jakby któraś z grupowiczek miała taki kurs w swoich zbiorach, to bardzo proszę
o podesłanie na priv. Pozdrawiam.

Milena

(xxx)swiateczne anioly
(xxx)kotki-inne