Chore prawo

131. Data: 2014-01-04 20:07:56

Temat: Re: Chore prawo
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jan 2014 15:36:53 +0100, FEniks napisał(a):

> To może w zamian wysyłać naszych przestępców do Chin?
>
> Ewa

Taniej będzie sprzedać ich na preparaty na wystawę "Ciało" - cena biletu do
Chin i transportu z Chin odpadnie.
:-}
--
XL

132. Data: 2014-01-04 20:09:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jan 2014 16:24:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-04 15:36, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Niegłupie. Tam takie fajne pokazy stadionowe urządzali.

Wystawę preparatów "Ciało" se na stadionie zrobili?

--
XL

133. Data: 2014-01-04 20:23:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 20:07, Ikselka pisze:

> Taniej będzie sprzedać ich na preparaty na wystawę "Ciało" - cena biletu do
> Chin i transportu z Chin odpadnie.
> :-}

Ależ Ty jesteś perwersyjna! ;-P

Ewa

134. Data: 2014-01-04 20:27:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jan 2014 20:23:53 +0100, FEniks napisał(a):

> Ależ Ty jesteś perwersyjna! ;-P

Tylko zgorszona. Zbulwersowana. Przerażona. Tą wystawą. Może byłaś na niej
z córką? Hot-dogi wielu smakowały podczas oglądania preparatów z chińskich
straceńców.
3-}
--
XL

135. Data: 2014-01-04 20:30:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 20:27:38 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> z córką? Hot-dogi wielu smakowały podczas oglądania preparatów z chińskich

O, aż przedłużyli termin, tak publika waliła drzwioma i oknoma:
http://www.mmkrakow.pl/442377/2013/8/18/ludzkie-cial
a-na-wystawie--the-human-body-w-krakowie-przedluzona
-do--listopada-bilety-zdjecia?category=news
:-/

--
XL

136. Data: 2014-01-04 20:32:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 20:30, Ikselka pisze:
> [...]
a-na-wystawie--the-human-body-w-krakowie-przedluzona
-do--listopada-bilety-zdjecia?category=news

A ja nie byłem i nie zamierzam

137. Data: 2014-01-04 20:36:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jan 2014 20:32:00 +0100, zdumiony napisał(a):

a-na-wystawie--the-human-body-w-krakowie-przedluzona
-do--listopada-bilety-zdjecia?category=news

> A ja nie byłem i nie zamierzam

No właśnie ja też, przecież to chyba jasne. Jestem zbulwersowana nią do
granic.
--
XL

138. Data: 2014-01-04 20:37:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 20:36, Ikselka pisze:

> No właśnie ja też, przecież to chyba jasne. Jestem zbulwersowana nią do
> granic.

A czy prawo na to pozwala?

139. Data: 2014-01-04 20:39:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-04 20:27, Ikselka pisze:

> Tylko zgorszona. Zbulwersowana. Przerażona. Tą wystawą. Może byłaś na niej
> z córką? Hot-dogi wielu smakowały podczas oglądania preparatów z chińskich
> straceńców.

Ja nie, ale pewnie Ty byłaś, skoro się tak zgorszyłaś, że aż śledzisz
aktualne doniesienia na temat jej przedłużenia. Cieszysz się zapewne, że
zdążysz jeszcze raz?

Ewa

140. Data: 2014-01-04 20:42:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jan 2014 20:39:34 +0100, FEniks napisał(a):

> Ja nie, ale pewnie Ty byłaś, skoro się tak zgorszyłaś, że aż śledzisz
> aktualne doniesienia na temat jej przedłużenia. Cieszysz się zapewne, że
> zdążysz jeszcze raz?

Dzieci też molestowałam, jak ten biskup, co "zna przypadki" :->

--
XL

Na szczyty kobiecości.
Termiczna mapa ludzkich emocji