Na szczyty kobiecości.

1. Data: 2014-01-02 00:52:04

Temat: Na szczyty kobiecości.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=rILvVNy8lLM
Cudne :-)
--
XL

2. Data: 2014-01-02 04:24:06

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hipnotyzujące
https://www.youtube.com/watch?v=bR6_8DFpotc&feature=
youtube_gdata_player

https://www.youtube.com/watch?v=Bk8gQ19eCUU&feature=
youtube_gdata_player

3. Data: 2014-01-02 10:29:51

Temat: Re: Na szczyty kobiecości.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-02 04:24, anioł śmierci pisze:
> Hipnotyzujące
> https://www.youtube.com/watch?v=bR6_8DFpotc&feature=
youtube_gdata_player

> https://www.youtube.com/watch?v=Bk8gQ19eCUU&feature=
youtube_gdata_player

I oto przykład, jak z dwóch całkiem dobrych składników można zrobić coś
niezjadliwego.
Ten taniec zupełnie nie pasuje do tego typu muzyki.

Ewa

4. Data: 2014-01-02 12:01:56

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-02 04:24, obywatel anioł śmierci uprzejmie donosi:
> Hipnotyzujące
> https://www.youtube.com/watch?v=bR6_8DFpotc&feature=
youtube_gdata_player

> https://www.youtube.com/watch?v=Bk8gQ19eCUU&feature=
youtube_gdata_player

Ten, co czapką udaje The Edge'a, jest chyba najbardziej hi.

5. Data: 2014-01-02 15:51:01

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
To może poszukaj relacji z 1991 gdzie koncert transmitowała dwójka. Cały koncert
pokazali i ta kamera skupiona była na kobiecie. Dlatego mówię hipnotyzujące, na mnie
zrobiła wrażenie. Niestety tu mamy koncert z Australi i kamera lata za bono a mało
jest elementów tańca, chociaż jak ktoś pamięta to przypomina sobie jak tańczyła.
Dwójka bardzo na brzuch, na nią była skupiona a bono podchodził do niej i próbówał
dotknąć a tu jest głównie bono.

6. Data: 2014-01-02 16:23:37

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
A wogóle z u2, to jest tu w polsce kompromitacja. Bo jest rok 1991 i wychodzi bo
długiej przerwie Achtung Baby i płyta jest rewelacyjna, a koncert pokazany przed
dwójkę momentalnie widzimy że to jest kultowy koncert. Kasety wideo aż do zdarcia
zajechane i na fali tego koncertu, on przecieka do polaków, nagle pojawią się jacyś
debile co pytają się czy słyszałeś u2. A następnie debile dowiedziały się że u2 o
polsce zaśpiewali kiedyś w 81 roku i tu polska i polskość zelektryzowała kompleks
niższości polaków niczym Małysz i nawet żule zaczeli kwiczeć U2 chociaż muzyka jest
dla nich za trudna...i nastąpiła profanacja, płyty disco i u2 leżały razem u
handlarzy i w domach dyscotekujących żuli z bluzami bulla.

7. Data: 2014-01-02 17:14:53

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
To były ciężkie dla nas czasy, bo kolega wielbiciel u2 od dziecka, przez starszego
brata. Przez rok zachowywał się jakby spoliczkowany, a jak ujżał tych handlarzy,
postanowił przestać słuchać u2, biadolił zbielałymi wargami, jak to mogło się stać i
postanowił skończyć z U2. Nie skończył ale jako piętnostolatkowie nie mogliśmy tego
pojąć. Ale coś czuliśmy...że fałszywe to jest, że coś jest nie tak. I jak byłem na
imprezach to w trakcie zabawy na maksa techno, disco...... właczałem u2 i nagle
widzę konsternacje, ktoś wyje co to za zgrzyty, sprzęd nawala, ktoś dodaje że taśma
za wolno chodzi, a ja wtenczas zaraz, spokojnie to U2 i nagle na słowo U2 publika
reaguje zachwytem i więdzę że zaczeło się od snobizmu a skończyło na kompleksie
polski, a sama muzyka dla nich to zgrzyty i kolega wrócił do U2, które ukradkiem i
tak słuchał. Odetchneliśmy.

Termiczna mapa ludzkich emocji
Co tak pusto?
Zagadka
Czy konsekwencja zawsze popłaca?
Genderomania: wg Esqu­ire Franciszek najlepiej ubranym mężczyzną roku ;)