Choroba refluksowa

1. Data: 2011-07-16 03:10:12

Temat: Choroba refluksowa
Od: "Michal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem ze przy chorobie refluksowej jednym z objawow moze byc bol w
klatce piersiowej.W ktorym miescu dokladnie wystepuje bol czy moze byc
okolicach pluc czy raczej w srodku klatki piersowej?Czasami odczuwam bol
jakby w plucach po prawej i lewej stronie .Czasami sie rowniez odbija
dlatego podejrzewam chorobe refluksowa.Nie mam natomiast zgagi (podobno nie
zawsze wystepuje przy tej chorobie)oraz kaszlu tylko czasami chrypka ktora
mija po odchrzaknieciu.Przed laty mialem dosc czesto zgage czyli palenie w
przelyku.

2. Data: 2011-07-16 21:50:26

Temat: Re: Choroba refluksowa
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
e.net...
> [...]
> nie zawsze wystepuje przy tej chorobie)oraz kaszlu tylko czasami chrypka
> ktora mija po odchrzaknieciu.Przed laty mialem dosc czesto zgage czyli

ogranicz wóde

3. Data: 2011-07-19 12:46:33

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal"
> [...]
> nie zawsze wystepuje przy tej chorobie)oraz kaszlu tylko czasami chrypka
> ktora mija po odchrzaknieciu.Przed laty mialem dosc czesto zgage czyli

Moge Ci jedynie napisac jak wyglada choroba refleksowa w moim przypadku.
Na pewno nie posiadam zadnych boli pluc, ani z boku ani w srodku.
Choroba polega na tym, ze przewaznie w nocy jak spie tresc zoladkowa
wydostaje sie z zoladka i cofa sie do przelyku i wplywa do oskrzeli.Budzi
mnie to zawsze, ale juz jest oczywiscie za pózno bo tresc jest juz w
oskrzelach. Powoduje to potworny kaszel i podraznienie (w koncu to kwas ) Po
tej sytuacji na drugi dzien czuje ból oskrzeli i mam kaszel, tak jak bym byl
chory np. na zapalenie oskrzeli (miewam tez chrypke).Po paru dniach to mija
i zapominam o calej sprawie do nastepnego razu. Biore regularnie leki
zobojetniajace, ale to nieraz zupelnie nie pomaga.

4. Data: 2011-07-19 14:48:40

Od: "hoja" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jedrek" napisał w wiadomości grup

Uzytkownik "Michal"
> [...]

i zapominam o calej sprawie do nastepnego razu. Biore regularnie leki
zobojetniajace, ale to nieraz zupelnie nie pomaga.

Pozdrawiam
_____________
Prócz leków zobojętniających kwas żołądkowy, można przyjmować leki
przyśpieszające opróżniania żołądka z treści pokarmowej.
Rzecz jasna, przed snem dobrze byłoby nie jeść jak najdłużej się da, za to
jeść więcej produktów zasadotwórczych.
Jeść mało a często. Zejść z wagi o ile istnieje.
http://gramzdrowia.pl/uleszka/jak-powinnismy-jesc/pr
odukty-kwasotworcze-obojetne-i-zasadotworcze.html
No i wyżej spać, o ile się da, dość wysoko, można się przyzwyczaić o ile nie
ma innych istotniejszych przeciwskazań.

--
hoja
"Nigdy! Przenigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do

5. Data: 2011-07-22 18:56:22

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choroba polega na tym, ze przewaznie w nocy jak spie tresc zoladkowa
> wydostaje sie z zoladka i cofa sie do przelyku i wplywa do oskrzeli.

> Na pewno nie posiadam zadnych boli pluc, ani z boku ani w srodku.
To ty pewnie nie czujesz bulu. To nie znaczy, ze cie nic nie boli.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub
sz, -ii -> -i)

6. Data: 2011-07-22 20:23:33

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stokrotka"

> To ty pewnie nie czujesz bulu. To nie znaczy, ze cie nic nie boli.

A ty to od lat nie czujesz, ze twoje rady tutaj na grupie, sa bezdennie
glupie.
I wylazisz z KF-a jak robactwo.

7. Data: 2011-07-23 17:35:27

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wylazisz z KF-a jak robactwo.

Dopiero teraz?

8. Data: 2011-07-23 20:38:03

Od: "Michal" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal"
> [...]

i zapominam o calej sprawie do nastepnego razu. Biore regularnie leki
zobojetniajace, ale to nieraz zupelnie nie pomaga.

Wlasnie ja mam te bole w klatce piersiowej (moze od oskrzeli) i czasami
chrypka chwile .Gdzies czytalem ze moga takie objawy byc gdyz kwas drazni
jakies nerwy.
W poniedzialek ide na badania dowiem sie moze co jest powodem.

Przewlekle zapalenie zatok...czy tylko?
woreczek, nerka....
[WAW] Tomografia w Enel-med na Gilarskiej
Odp: Re: wytypowanie chorób na podstawie objawów
Odp: wytypowanie chorób na podstawie objawów