Choroba róży

1. Data: 2008-06-04 17:41:23

Temat: Choroba róży
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jej dolega i co z tym zrobić?

http://img227.imageshack.us/my.php?image=p1410861xp2
.jpg

2. Data: 2008-06-06 16:28:36

Temat: Re: Choroba róży
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda Ch." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jej dolega i co z tym zrobić?

http://img227.imageshack.us/my.php?image=p1410861xp2
.jpg

Podobne to jest do uszkodzeń wywoływanych przez psowacze (Allantus) -
proszę zerknąć do googli. Zwalczanie chemiczne - Basudin, Actellic.

I nawiasem mówiąc, serdecznie radzę znaleźć jakieś forum dyskusyjne
ogrodnicze. Usenet faktycznie chyba się już przeżył:(

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2008-06-06 19:22:42

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pisze:
> I nawiasem mówiąc, serdecznie radzę znaleźć jakieś forum dyskusyjne
> ogrodnicze. Usenet faktycznie chyba się już przeżył:(

I kto to mówi?

--
pozdr. Jerzy

4. Data: 2008-06-06 19:41:18

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nawiasem mówiąc, serdecznie radzę znaleźć jakieś forum dyskusyjne
> ogrodnicze. Usenet faktycznie chyba się już przeżył:(
> Pozdrawiam, Basia.

http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/about?hl
=pl

Zwracam uwagę na.... zresztą widać :(

pozdrawiam Piotr

5. Data: 2008-06-06 20:06:54

Temat: Re: Choroba róży (OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> http://groups.google.pl/group/pl.rec.ogrody/about?hl
=pl

> Zwracam uwagę na.... zresztą widać :(

Ilość (tu:liczba postów) nie przechodzi w jakość, nie lubię takich
statystyk. Poczytaj sobie zresztą trochę postow najaktywniejszej -
niegdyś -osoby :P

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2008-06-06 20:23:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz pisze:
> [...]
>
> Ilość (tu:liczba postów) nie przechodzi w jakość, nie lubię takich
> statystyk. Poczytaj sobie zresztą trochę postow najaktywniejszej -

I Ty co na co dzień pracujesz mózgiem to napisałaś?
:-(
--
pozdr. Jerzy

7. Data: 2008-06-07 06:55:04

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g2bone$9q7$1@atlantis.news.neostrada.pl Basia
Kulesz <b...@i...pl> napisał(a):

> I nawiasem mówiąc, serdecznie radzę znaleźć jakieś forum dyskusyjne
> ogrodnicze. Usenet faktycznie chyba się już przeżył:(

Hejka. Cóż za serdeczna hipokryzja. :-( Najpierw za wszelką cenę i
wszystkimi możliwymi sposobami próba rozwalenia grupy pl.rec.ogrody a teraz
krokodyle łzy, że niby usnet się przeżył.
Pozdrawiam obłudnie Ja...cki

8. Data: 2008-06-09 09:26:25

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> [...]
>
> I nawiasem mówiąc, serdecznie radzę znaleźć jakieś forum dyskusyjne
> ogrodnicze. Usenet faktycznie chyba się już przeżył:(

Czy "Tabaza" byłaby bardziej odpowiednim _forum dyskusyjnym ogrodniczym_?

Jan_jr

9. Data: 2008-06-09 11:05:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

.googlegroups.com...

.jpg

> Czy "Tabaza" byłaby bardziej odpowiednim _forum dyskusyjnym ogrodniczym_?

Nie. Największym forum ogrodniczym w polskim internecie jest
http://www.forumogrodnicze.info/ i prywatnie nie sądzę, by się to zmieniło.
Inna sprawa, że podobnie jak swoją specyfikę ma lub miała grupa dyskusyjna,
tak do formuły forum (każdego) też trzeba się przyzwyczaić. Ale niewątpliwie
fora dyskusyjne to już w tej chwili wiodący sposób porozumiewania się
hobbystów z danej dziedziny. Nie mówiąc już o tym, że moderatorzy w razie
potrzeby odpowiadają na merytoryczne pytania, jeśli nikt z użytkowników nie
potrafi lub nie ma na to ochoty. Natomiast niewątpliwie nie ma na forach tak
dużego pola do popisu, jeśli chodzi o złośliwości- czego znów prywatnie
żałuję, bo bardzo dodają smaczku dyskusjom :)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2008-06-09 13:02:23

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dużego pola do popisu, jeśli chodzi o złośliwości- czego znów prywatnie
> żałuję, bo bardzo dodają smaczku dyskusjom :)

Czy w takim razie _pl.rec.ogrody_ to już przeżytek, ofiara ewolucji
internetu?

Pozdrowienia,
Jan_jr

Swieto Ogrodow w Krakowie
ponownie,podobnie: elektryczne killery na komary
Czy jeżyna bezkolcowa "rozpanoszy się"
kopać nie kopać ?
basen, lekko OT