Re: Choroba róży (OT)

From: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Choroba róży (OT)
Date: Mon, 9 Jun 2008 13:05:25 +0200

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:g2isu1$82k$1@news.onet.pl...

> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

.googlegroups.com...
> [...]
.jpg

> Czy "Tabaza" byłaby bardziej odpowiednim _forum dyskusyjnym ogrodniczym_?

Nie. Największym forum ogrodniczym w polskim internecie jest
http://www.forumogrodnicze.info/ i prywatnie nie sądzę, by się to zmieniło.
Inna sprawa, że podobnie jak swoją specyfikę ma lub miała grupa dyskusyjna,
tak do formuły forum (każdego) też trzeba się przyzwyczaić. Ale niewątpliwie
fora dyskusyjne to już w tej chwili wiodący sposób porozumiewania się
hobbystów z danej dziedziny. Nie mówiąc już o tym, że moderatorzy w razie
potrzeby odpowiadają na merytoryczne pytania, jeśli nikt z użytkowników nie
potrafi lub nie ma na to ochoty. Natomiast niewątpliwie nie ma na forach tak
dużego pola do popisu, jeśli chodzi o złośliwości- czego znów prywatnie
żałuję, bo bardzo dodają smaczku dyskusjom :)

Pozdrawiam, Basia.