jaka to roślina ?

1. Data: 2022-08-26 20:03:22

Temat: jaka to roślina ?
Od: Fiora <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za roślina ??

https://photos.google.com/photo/AF1QipM-UEaBN_i1d_Lg
Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC

Przywiozłam ją na działkę z ogrodu
otaczającego pałac pod Bydgoszczą
Pozdrawiam
Fiora

2. Data: 2022-08-28 19:40:44

Temat: Re: jaka to roślina ?
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.08.2022 o 20:03, Fiora pisze:
> co to za roślina ??
>
> https://photos.google.com/photo/AF1QipM-UEaBN_i1d_Lg
Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC

> Przywiozłam ją na działkę z ogrodu
> otaczającego pałac pod Bydgoszczą
> Pozdrawiam
> Fiora

Chciałam zobaczyć tę roślinę, ale nie mogę, bo musze zalogować się na
google.

Krycha.

--
,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus

3. Data: 2022-08-29 20:23:54

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2022 o 19:40, Krycha pisze:

Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC

> Chciałam zobaczyć tę roślinę, ale nie mogę, bo musze zalogować się na
> google.

Nie jestem przekonany, że logowanie pomoże.
Ja jestem zalogowany, ale widzę tylko taki komunikat:

404. Wystąpił błąd.
Nie można znaleźć żądanego adresu URL na tym serwerze.
To wszystko, co wiemy.

Ten komunikat widziałem od samego początku.

--
-
Akarm

4. Data: 2022-08-30 01:50:30

Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę, 28.08.2022 o 19:40, Krycha napisała:

Y1FIWjYJai6tEhSBQzshulcC
> Chciałam zobaczyć tę roślinę, ale nie mogę, bo musze zalogować się na
> google.

Nie zobaczysz i po zalogowaniu, gdyż Google blokuje pokazywanie
rzeczy kradzionych.

--
Collie

5. Data: 2022-08-31 21:28:36

Od: Fiora <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-08-30 o 01:50, Collie pisze:

> Nie zobaczysz i po zalogowaniu, gdyż Google blokuje pokazywanie
> rzeczy kradzionych.

Jakie kradzione - sama robiłam zdjęcie na działce...
Spróbuję znaleźć inną lokalizację do pokazania

Fiora

6. Data: 2022-09-01 00:22:53

Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałaś byłaś:

> Przywiozłam ją na działkę z ogrodu
> otaczającego pałac pod Bydgoszczą

Czego nie rozumiesz z tego co napisałaś,
pisząc teraz "jakie kradzione"?

--
Collie

7. Data: 2022-09-01 11:30:31

Od: Fiora <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-09-01 o 00:22, Collie pisze:

> Czego nie rozumiesz z tego co napisałaś,
> pisząc teraz "jakie kradzione"?
Był tam pan ogrodnik, roślin mnóstwo i powiedział,
że jedną mogę wziąć

8. Data: 2022-09-01 12:46:07

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiora napisała:

> Był tam pan ogrodnik, roślin mnóstwo i powiedział,
> że jedną mogę wziąć

Ogrodnik. A tu mamy do czyniena z psem ogrodnika. Jest różnica. Zasadnicza.

--
Jarek

9. Data: 2022-09-01 15:30:51

Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek, 1.09.2022 o 12:46, Jarosław Sokołowski napisał:

> Ogrodnik. A tu mamy do czyniena z psem ogrodnika. Jest różnica. Zasadnicza.

A tu mamy do czynienia z turkuciem podjadkiem,
który ukradkiem wyżej sra, niż dupę ma. Na
Usenecie kojarzony z trollem Obesrańcem.

--
Collie

10. Data: 2022-09-01 15:34:08

Od: Collie <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek, 1.09.2022 o 11:30, Fiora napisała:

> Był tam pan ogrodnik, roślin mnóstwo i powiedział,
> że jedną mogę wziąć

Aha. Ty to masz szczęście, jak śpiewała Rodowiczka.

--
Collie

Chwastnica w trawniku
rośliny inwazyjne- walka z wiatrakami?