aronia na jarząbie coś sie dzieje

1. Data: 2022-05-17 22:18:37

Temat: aronia na jarząbie coś sie dzieje
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat mam zaszczepioną aronię na jarząbie.
Ładnie się przyjęły szczepienia, porosły zdrowe gałęzie
i zaczęły owocować.
Nawet wykorzystywałam owoce aronii na przetwory.
Coś się podziało, bo od zeszłego roku nie doczekałam się owoców.
W tym roku zauważyłam, że liście słabo się rozwijają, zakręcają się
brzegi i podsychają.
Kwiaty zasychają w paczkach, nie rozwijają się.

https://photos.app.goo.gl/sYLHPQVWduEhKZap6

Czy koś miał takie objawy na aronii i może pomóc zidentyfikować przyczynę?

Pozdrawiam Krycha.
--
,,Między duchem a materią pośredniczy matematyka." -- Hugo Steinhaus