Choroba świata po 24 latach od jej ujawnienia.

11. Data: 2019-02-06 00:49:29

Temat: Re: Choroba świata po 24 latach od jej ujawnienia.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-05 21:31, LeoTar Gnostyk wrote:

> "Płynie się zawsze do żródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie" napisał
> Zbigniew Herbert
> (patrz tutaj https://www.facebook.com/wladyslaw.tarnawski)
> I ja również taka zasadę wyznaję. Ten człowiek z filmiku zajmuje
> skrajnie przeciwne stanowisko zalecając po buddyjsku płynięcie z prądem,
> a więc nie po drodze mi z nim. I chyba z Tobą również skoro mi takich
> mędrców tutaj podsyłasz. :)

To co Herbert pisał, to prawie wszyscy wiedzą, niemniej jednak odrobina
pokory wobec Absolutu nikomu nie zaszkodziła.

12. Data: 2019-02-06 10:42:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-05 o 22:10, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Daj spokój, to tylko fantazje nieszkodliwego staruszka.

Zachęcanie do pedofilii jest zakazane. Prawo nie robi wyjątków dla
staruszków.

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2019-02-06 14:28:54

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.02.19 um 22:10 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> Daj spokój, to tylko fantazje nieszkodliwego staruszka.

W medycynie wyroznia sie rozne stadia rozwoju choroby: pelna remisja,
czesciowa (niepelna) remisja, rozwoj i nawrot.
--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2019-02-06 14:37:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 lutego 2019 10:42:25 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Zachęcanie do pedofilii jest zakazane. Prawo nie robi wyjątków dla
> staruszków.

Tjaaa... niby tam zachowanie Leosia wyczerpuje znamiona zachęcania
do przestępstwa i bynajmniej na pochwałę nie zasługuje. Ja bym tutaj stawiał
jednak na znikomą szkodliwość społeczną w tym aktualnym przypadku.

15. Data: 2019-02-06 18:41:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-06 14:37, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Tjaaa... niby tam zachowanie Leosia wyczerpuje znamiona zachęcania
> do przestępstwa i bynajmniej na pochwałę nie zasługuje. Ja bym tutaj stawiał
> jednak na znikomą szkodliwość społeczną w tym aktualnym przypadku.

Nie dziw się, levaczek aż nóżkami przebiera, aby zacząć stosować terror.

// A taki miły chłopczyk był, jak do Pierwszej Komunii przystępował.

16. Data: 2019-02-06 21:21:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-06 o 18:41, Ilona pisze:

> Nie dziw się, levaczek aż nóżkami przebiera, aby zacząć stosować terror.

Nic dziwnego, że pedofile w sutannach mają takie poparcie wśród
prawaków, skoro wsadzanie pedofilów do więzienia, to dla was terror...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2019-02-06 21:34:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-06 21:21, Kviat wrote:

> Nic dziwnego, że pedofile w sutannach mają takie poparcie wśród
> prawaków, skoro wsadzanie pedofilów do więzienia, to dla was terror...

A masz jeszcze ten zegarek?

18. Data: 2019-02-07 02:28:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 6 lutego 2019 21:21:07 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Nic dziwnego, że pedofile w sutannach mają takie poparcie wśród
> prawaków, skoro wsadzanie pedofilów do więzienia, to dla was terror...

Jakoś nie widzę, żeby Leo sam gwałcił małe dzieci.
Raczej erotoman-gawędziarz, prowadzący na ten temat jałowe spekulacje
i klepiący jadaczką.

19. Data: 2019-02-07 02:44:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-07 02:28, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Jakoś nie widzę, żeby Leo sam gwałcił małe dzieci.
> Raczej erotoman-gawędziarz, prowadzący na ten temat jałowe spekulacje
> i klepiący jadaczką.

Ale, levaczek najchętniej, zamknął by go za pedofilie bezobjawową.

// A taki miły chłopczyk był, gdy przystępował do Pierwszej Komunii.

20. Data: 2019-02-07 08:36:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-07 o 02:28, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jakoś nie widzę, żeby Leo sam gwałcił małe dzieci.
> Raczej erotoman-gawędziarz,

Pedofil-gawędziarz.
Normalnym ludziom gwałcenie dzieci nie kojarzy się z erotyką.

> prowadzący na ten temat jałowe spekulacje
> i klepiący jadaczką.

Zachęcanie do pedofilii jest karalne. Ile razy trzeba to powtarzać?

Pozdrawiam
Piotr

rzecz o słowiaństwie i Ukrainie
[ Gilbert M. Masters, Wendell P. Ela ] Introduction to Environmental Engineering and Science 3rd Edition Solutions
[ Trevor Wegner ] Applied Business Statistics: Methods and Excel-based 4th Edition Solutions
[ Chun Wa Wong ] Introduction to Mathematical Physics: Methods & Concepts 2nd Edition Solutions
[ Philpot Timothy A ] Mechanics of Materials: An Integrated Learning System, 4th Edition Solutions