Chorwackie/włoskie nadzienie do naleśników???

1. Data: 2003-05-16 10:35:47

Temat: Chorwackie/włoskie nadzienie do naleśników???
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mój TZ wrócił ostatnio z Chorwacji (półwysep Istria) i jest pod
wrażeniem naleśników które tam jadł. Ciasto było zwykłe, chodzi mi o
nadzienie. TZ opisywał to jako biały ser (ale na mojego nosa tam nie ma
białego sera, ewentualnie mógł być mascarpone) z drobno zmielonymi
orzechami włoskimi i to było słodkie.
Czy ktoś z Was wie co to mogło być za nadzienie? Liczę na Waszą pomoc,
bo chce mu zrobić niespodziankę :))

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-16 15:48:19

Temat: Re: Chorwackie/włoskie nadzienie do naleśników???
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia napisał:
> [...]
> orzechami włoskimi i to było słodkie.
> Czy ktoś z Was wie co to mogło być za nadzienie? Liczę na Waszą pomoc,

Bardzo mozliwe ze ten serek to byla ricotta.
Ricotta to taki wloski bialy serek, smakiem i konsystencja
przypominajaca nasz bialy ser z cukrem. Ser jest gladziutki
i slodki poniewaz robiony jest ze slodkiej pasteryzowanej
smietanki. Sam jedzony prosto z pudelka jest potwornie mdly
ale wlasnie jadlam z nim nalesniki tylko dla odmiany orzechy
mialam laskowe :)
Acha ricotta jest do kupienia w wiekszosci supermaretow w
malych plastikowych pudeleczkach.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-16 16:50:13

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki Justynko!!!
A jak myślisz, co tam jeszcze można dodać?
Tylko ta sama ricotta z orzechami, czy coś jeszcze?

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-05-16 17:04:58

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

: ja jak mowie jadlam z orzechami laskowymi i polane czekolada.
:
Mniam, mniam...

Bardzo dziękuję za inspirację!!! TZ się ucieszy :))))
Buziaki,
Kasia

1. Data: 2003-05-16 17:06:05

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia napisał:
> Wielkie dzięki Justynko!!!
> A jak myślisz, co tam jeszcze można dodać?
> Tylko ta sama ricotta z orzechami, czy coś jeszcze?
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> Kasia

hmmm jak na moj gust to wszystkie bakalie : rodzynki,
migdaly pokrojone i sparzone!, orzechy wloskie, laskowe,
krojone morele suszone, krojone suszone kalifornijskie
sliwki, banana moze, owoce sezonowe, dobre chyba by byly
truskawki. ;]

1. Data: 2003-05-16 18:20:52

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia napisał:

> Bardzo dziękuję za inspirację!!! TZ się ucieszy :))))
> Buziaki,
> Kasia

Zawsze do uslug i mam nadzieje ze sie ucieszy :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

ryba w sosie cytrynowo-serowym
Kuchenka pod zabudowe o szer. 50cm ? Czy ktos widzial?
makaron z serem
Wędzony łosoś
Banan na grillu