Chrom w narutalnych produktach

1. Data: 2004-09-09 19:21:42

Temat: Chrom w narutalnych produktach
Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, w jakich naturalnych produktach jest go najwiecej ?

Pozdrawiam,

Marek

2. Data: 2004-09-09 19:28:23

Temat: Re: Chrom w narutalnych produktach
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Marek Powichrowski napisał(a):
> No wlasnie, w jakich naturalnych produktach jest go najwiecej ?

"Pokarmy pozwalające uzupełnić niedobory chromu to drożdże piwne,
niskoprzetworzone kasze i płatki, pełnoziarnisty chleb, ser, jaja, chude
mięso, wątroba, nerki wieprzowe, ryby, sałata, groszek zielony, niektóre
przyprawy i zioła brokuły, sok winogronowy, mięso indycze i owoce
morza, wątroba cielęca, kurczaki, olej, kiełki pszenicy."

mnie tylko zastanawia czemu jest napisane "chude mieso" - w tlustym to
juz niby nie ma?

pozd
WiRAHA

3. Data: 2004-09-09 19:41:00

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie tylko zastanawia czemu jest napisane "chude mieso" - w tlustym to
> juz niby nie ma?
>
> pozd
> WiRAHA

uczulenia "organow" na tluszcz ;)

Jurek

4. Data: 2004-09-10 06:36:46

Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Pokarmy pozwalające uzupełnić niedobory chromu to drożdże piwne

Ale jak je przyjmowac, w jakiej ilosci i jak czesto ?

Pozdrawiam,

Marek

5. Data: 2004-09-10 08:52:33

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ale jak je przyjmowac, w jakiej ilosci i jak czesto ?

najprościej to jest kupić drożdże w tabletkach w sklepie zielarskim lub w
aptece i przeczytać info na opakowaniu :)

6. Data: 2004-09-10 12:02:40

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najprościej to jest kupić drożdże w tabletkach w sklepie zielarskim lub w
> aptece i przeczytać info na opakowaniu :)

Znaczy sie wyciag z drozdzy jak juz - kiedys bylo tanie lewitan (czy jakos
tak) za okolo 5pln ale czy jeszcze mozna to dostac nie wiem. W skladnikach
podawali jednak tylko duze ilosci wit b (roznych)

jak to osiagnąć
Dieta optymalna a mięśnie
Banki
Banki