Chromolę głupie gwiazdki w Googlu...

1. Data: 2008-04-20 15:14:07

Temat: Chromolę głupie gwiazdki w Googlu...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...i tyle :-)
PS. Że też komuś się chce na toto klikać, tyle luda chce dać upust swojej
niespełnionej chęci bycia czyimś sędzią - nie lepiej to robić nacięcia na
gałęzi (najlepiej na tej, na której się siedzi)?
A ja, kiedy mam ochotę kogoś gwi-a-zdnąć, to se robię zamiast tego
odpowiednią ilość filiżanek gęstej, gorącej czekolady z bitą śmietaną (o
matko, jak ja za tym przepadam)... i w związku z tym muszę być bardzo ostra
w ocenach, bo inaczej bym utyła... hie hie hie...
:-PPP
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

2. Data: 2008-04-23 15:11:29

Temat: Re: Chromolę głupie gwiazdki w Googlu...
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> [...]
> swojej niespełnionej chęci bycia czyimś sędzią - nie lepiej to robić
> nacięcia na gałęzi (najlepiej na tej, na której się siedzi)?
[...]

Pogadaj o tym z Magdą :)

Don

3. Data: 2008-04-23 15:15:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 17:11:29 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>

> [...]
>
> Pogadaj o tym z Magdą :)

eM???
:-DDD

4. Data: 2008-04-23 16:24:09

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> eM???
> :-DDD

Prawie :))

DG
--
Polski paradoks polega na tym, iż jest u nas 96 % katolików
a wybraliśmy partie antychrześcijańską PO. O co chodzi ?!

~misiex11, 13.11.2007 20:09

5. Data: 2008-04-23 16:29:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Apr 2008 18:24:09 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Prawie :))
>
> DG

To już bardziej interesuje mnie Twoja sygnaturka, którą właśnie zauważyłam.
Że zacytuję:
"Polski paradoks polega na tym, iż jest u nas 96 % katolików
a wybraliśmy partie antychrześcijańską PO. O co chodzi ?!
~misiex11, 13.11.2007 20:09 "

Dla mnie nie ma tu żadnego paradoksu. Chrześcijanie podeszli racjonalnie do
sprawy, aby w prosty sposób i bez agresji wyeliminować to, co złe: po
prostu dać temu szybką szansę wykazania się :-PPP

//Sorry za zmianę tematu.

6. Data: 2008-04-23 16:55:55

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> [...]
> racjonalnie do sprawy, aby w prosty sposób i bez agresji wyeliminować
> to, co złe: po prostu dać temu szybką szansę wykazania się :-PPP

No problemo. To byla komunikacja wielokanalowa :D

Sorry, ze nie podchwyce w taki sposob rozwinietego tematu :)

P.

Testy projekcyjne - poszukuję materiałów
Obrona Przewodasa, czyli Tomek na tropie Kotołaka
Jeśli chcecie wiedzieć, po co...
Mój lapek nazywa się Laptok - serio, ale...
filozof u szewca