Chron swoje zycie prywatne !

1. Data: 2002-06-17 19:34:22

Temat: Chron swoje zycie prywatne !
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos obcy nie odbiera Twoich fal ? Czy naprawde jestes sam ?
Czy Twoje mysli nie sa czytane przez kogos, kogo w ogole nie znasz? kogos, kogo
nie chcialbys wcale poznac czy zaprosic do swego domu?
Po teleneutralizacji niepozadanej ingerencji z zewnatrz poczujesz sie lepiej!
Nareszcie bedziesz soba!
Sprobuj na jeden miesiac.
Wyslij email:
DO: Lo Pero Hunt mailto:l...@h...com
TEMAT: 97 PL
TRESC: data urodzenia w formie rr-mm-dd (pozadana godzina)
Jesli masz inne zyczenia na najblizszy miesiac, dopisz je dodatkowo w TRESCI po
polsku (postaraj sie by byly zrozumiale), a w TEMACIE po 97 PL dopisz telekod
karty POP 20. Jesli zyczenie (tylko sympatyczne) dotyczy takze innej osoby,
podaj jej date urodzenia.
Podawanie innych danych identyfikacyjnych jest calkowicie zbedne (a jesli beda,
to natychmiast zostana skasowane i zapomniane). Twoj adres emailowy nie
zostanie wykorzystany do zadnego innego celu, jak tylko do nawiazania z Tobą -
w razie potrzeby - kontaktu (i tylko w tych sprawach), a po miesiacu zostanie
skasowany i zapomniany.

1. Data: 2002-06-17 20:51:54

Temat: Re: Chron swoje zycie prywatne !
Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chroń swój mózg, czas i pieniądze i nie daj się otumanić innym błądzącym
albo oszustom w postaci tym razem zwolenników teleneutralizacji. Takich
ataków na Twoje cenne zasoby będzie coraz więcej w coraz to innej postaci.
Sekty, tarot, horoskopy, zabobony, produkty magiczne, telenutralizacja,
neutralizacja myśli...

Jeśli chcesz, żeby Twoje życzenia na najbliższy miesiąc się spełniło, to
zrób to w 2 krokach:

1. dokładnie je zdefiniuj
2. dołóż wszelkich starań aby codziennie realnie poruszać się w kierunku
jego realizacji.
3. nie daj się wrobić, że to magia.
4. nie wysyłaj swojego maila, bo za chwilę jako potencjalny ciemniak, który
wszystko łyknie dostaniesz spam nie tylko z teleneutralizacją, ale także z
całą masą innych bzdur. Oszuści chętnie wykorzystają każdego, kto się w tym
wszystkim poplątał i podsuwają mu łatwe rozwiązania magiczne, którym
błądzący, słaby i niewydolny umysł nie może się oprzeć.

1. Data: 2002-06-17 21:45:11

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PowerBox" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Sekty, tarot, horoskopy, zabobony, produkty magiczne, telenutralizacja,

Dzięki Ci PowerBox-
my wszyscy błądzący w ciemnościach już chcieliśmy dać sie uwieść
teleneutralizacji, lecz Ty, o Wielki PowerfulBox, mocą swej przenikliwości
przeniknąłeś i steleneutralizowałeś proroka teleneutralizacji.

Chwała Ci - teraz i na weki weków!
Kompot.

Saulo

1. Data: 2002-06-18 00:36:33

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teleneutralizacji, lecz Ty, o Wielki PowerfulBox, mocą swej przenikliwości
> przeniknąłeś i steleneutralizowałeś proroka teleneutralizacji.

- to teraz zrób to samo z 90% społeczeństwa sekciarzy w naszym kraju, bo ja
nie daję rady. Jakimś sposobem to dla wielu jest jasne ale swoją
irracjonalną wiarę w telenetralizownie-odpuszczanie grzechów przez jakiegoś
boga zawzięcie wierzą. Kiedy czytają o teleneutalizerze to się śmieją jak
Ty, ale kiedy czytają o panu bogu to odczuwają strach na myśl o
dopuszczeniu, że on nie istnieje.

Dla Ciebie to może było ewidentne. Ja kiedyś zrobiłem świński eksperyment, z
którego wynikały zatrważające wnioski - podatność na takiego typu rzeczy
jest ponad przerażająca. Miliony naiwnych czeka na swojego guru i przy
odpowiedniej manipulacji są chyba faktycznie w stanie zrobić wszystko. Z
resztą każdy z nas w różnych okresach dawał się na cos tam nabrać a dopiero
z pewnej perspektywy było wyraźnie widać jaka to ściema.

Dużo dałbym za rzeczywiste wyniki jaką skuteczność miał nasz teleneutralizer
na tej grupie.

samotnosc
konflikt praca-rodzina
Sszczescie jako choroba?