Chrupnięcie w karku

1. Data: 2008-06-10 21:29:47

Temat: Chrupnięcie w karku
Od: Mateusz <m...@m...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przedwczoraj uderzyłem się głową o beton (za niskie drzwi). Coś
mi chrupnęło w karku i od tamtej pory czuję, że coś jest nie tak. Jak
usiądę krzywo, to boli mnie głowa i sam kark. Czuję, że nie jest tak jak przed
uderzeniem.

Czy to samo ustąpi, zakładając, że uderzenie nie było zbyt mocne? Bo wiem, że
takie rzeczy (chory kręgosłup) potrafią skutecznie obniżyć komfort życia...

Co robić? Głową mogę normalnie ruszać. Ból jest słaby, ale wyczuwalny.
Jeśli będzie lepiej to po jakim czasie, a po jakim czasie już mogę
zacząć się martwić? ;-)

Dziękuję i pozdrawiam.

2. Data: 2008-06-11 18:47:50

Temat: Re: Chrupnięcie w karku
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie idź do medyka, a do tego czasu pilnuj by drugi raz nie trafić w
mur, nic nie dźwigaj.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

nitrobolon
Plomba mi wypadla, naturalnego zeba mam juz bardzo malo
rak anaplastyczny
Podkrążone oczy.
Dziwny "dzyndzel" na plecach