Chrypka u 6 latka

1. Data: 2003-04-23 13:18:10

Temat: Chrypka u 6 latka
Od: "KAsia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Moj 6 letni synek od 3 dni ma dziwna chrypke.Nie wiem czym ona moze byc
spowodowana.Ogolnie nie ma zadnych innych objawow-tylko ten glos m nie
swoj.Zaczelam sie zastanawiac czy to nie jest spowodowane alergia na
terazniejsze pylenia.Rok twemu robilismy mu testy i wyszlo ze jest uczulony
na drzewaII..Czy alergia wziewna powoduje chrypke?Poradzcie, co o tym
myslicie...POzdrawiam KAsia

2. Data: 2003-04-23 16:59:38

Temat: Re: Chrypka u 6 latka
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyglada na alergie, trza do doktora..:-)
pozdr

3. Data: 2003-04-23 21:09:20

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości

Czy alergia wziewna powoduje chrypke?Poradzcie, co o tym
> myslicie...

Z tego co slyszalam, to powoduje...
Moj Alek z tego co na razie wiem jest alergikiem pokarmowym,a czesto po
zjedzeniu czegos czego mu nie wolno ma chrypke i kaszel krtaniowy ,lacznie
z dusznosciami ...

Magda

4. Data: 2003-04-24 06:40:01

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Czy alergia wziewna powoduje chrypke?Poradzcie, co o tym

Alergia na pyłki drzew, a obecnie pyli brzoza, powoduje chrypkę, może także
powodować katar, kichanie, ból gardła, zatkanie nosa, zaflegmienie. Piszę z
własnego doświadczenia.
Pozdrawiam Teresa

gdzie centrum rehabilitacji ?
Żeń Szeń do Żucia
Co to jest abakus (medycyna niekonwencjonalna)
bole w podbrzuszu w czasie przyjmowania tabletek...
Ginekolog w Warszawie