Chrzastka rekina

1. Data: 2000-04-09 01:21:36

Temat: Chrzastka rekina
Od: d...@a...com (DariaAVA) szukaj wiadomości tego autora

Dobrze sie zastanowcie, prosze, zanim kupicie ten drogi produkt .
Najprawdopodobniej jest bezwartosciowa. Ogladalam wczoraj reportaz w TV w New
York --- CNN. Choc jeden jedyny czlowiek chory na raka jelita grubego
stwierdzil przed kamerami , ze.....jemu pomaga, tylko nie potrafil powiedziec w
jaki sposob MU "pomaga"

Daria

2. Data: 2000-04-09 11:06:47

Temat: Odp: Chrzastka rekina
Od: "Wojtek Billip" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DariaAVA <d...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...aol.com
> [...]
> York --- CNN. Choc jeden jedyny czlowiek chory na raka jelita grubego
> stwierdzil przed kamerami , ze.....jemu pomaga, tylko nie potrafil

Pewnie mu pomaga, a jeśli nawet na zasadzie silnej wiary, że na pewno
pomoże, to też dobrze. Inną sprawą jest żerowanie na poważnie chorych
ludziach i wciskanie im kitu za ciężkie pieniądze, chociaż nie mam pewności,
że tak jest z chrząstką rekina.
Beata

Scleroderma lineare
Re: Oddech