Chudnę...

11. Data: 2005-05-01 09:08:58

Temat: Re: Chudnę...
Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie badalem sie...Ale nie wiem czy jest sens i to jeszcze w takim
> wieku...skoro podstawowe badania krwi mam OK...ale zreszta sie nie
> znam....Jesli mialbym sie badac w kierunku cukrzycy to jakie to miałyby
byc
> badania.???

Poprostu badanie glukozy we krwi , lub glukoza z obciazeniem (po wypiciu w
laboratorium dawki glukozy)

> A gdzie mozna zrobic takie badanie żywj kropli krwi w W-wie?? Nigdzie w
> necie nie znalazlem informacji na ten temat...Moz emi cos podpowiesz??

Nie wiem gdzie w Wawie robia takie badanie, wystarczy wejsc na powyzsza
strone i zadzwonic pod numer podany na stronie. Napewno poinformuja kiedy w
Wawie takie badanie bedziesz mogl zrobic (oni jezdza po calej Polsce z
aparatura).

pozdrawiam basia