Chwalipięctwo

1. Data: 2000-04-03 16:30:21

Temat: Ogrodnik bez powodu - bylo: Chwalipięctwo
Od: Michal Kowalewski <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak wrote:

> Posiałam sobie zioła - bazylię, tymianek, czšbek, lubczyk i melisę. I
> tymianek z bazyliš wykiełkowali już :-)

Jakis czas temu pisalem o kapuscie co jej z glaba wyrosla mala kapusta.

Teraz na czosnku wybil mi szczypiorek. Najpierw sam, teraz mu pomagam, bo
polozylem go na mokrej ligninie. Czy jedliscie kiedys czosnkowy szczypior? Ma
taki smak jak matka/ojciec?
Pozdrawiam,
Michal

1. Data: 2000-04-03 17:45:28

Temat: Re: Odp: Chwalipięctwo
Od: "Herbatka" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote in message <3...@p...onet.pl>...

>..córeczko, nie zabieraj mi Go. Tak się cieszyłam, kiedy mi
>wykiełkował....
>:))
>Kto pamięta "Seksmisję"?

Kto pamięta, człowieku - kto nie pamięta - dziecięciolatki chyba ?

>Wyobraziłem sobie Herbatkę z kartonikiem po butach i zasadzonym
>kartoflem w środku :)))
>
>sadyl

ROTFL i jeszcze raz ROTFL - Babunia Herbatka

1. Data: 2000-04-04 05:33:11

Temat: Odp: Odp: Chwalipięctwo
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.
4...@f...cgs.pl...

> Wypchaj się :-PPP

Nie obrazaj sie, ale Przemek ma racje, jezeli posialas nasionka 3-4 dni temu
to napewno zaczna kielkowac bo jest CIEPLO, mialem to samo, po 7 dniach
wszystko oklaplo szegolnie bazylia i tymianek zanikly calkowicie, ale nie
zrazilem sie tym i dalej podlewalem przenioslem tylko doniczki w
chlodniejsze miejsce, teraz zaczynaja kielkowac pozostale ziarenka, ale nie
takie chude i rachityczne jak poprzednie. Ojciec przeznaczyl mi na swojej
dzialce kawalek gleby na moje doswiadczenia zobaczymy co z tego wyniknie.

> Jakby były do dostania w Poznaniu :-/ Szukałam w marketach i
> sklepach roślinowych, ale nima.

Nie wierze. Nie ma tam cos jak targ warzywny. Tylko ze teraz na niektore
sadzonki za wczas.

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-04-04 10:06:01

Temat: Re: Ogrodnik bez powodu - bylo: Chwalipięctwo
Od: Anna <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Kowalewski wrote:

> [...]
> polozylem go na mokrej ligninie. Czy jedliscie kiedys czosnkowy szczypior? Ma

nie jadlam, ale kolezanka opisywala przygody z rosnacym zielono
czosnkiem i mowi, ze to OKROPNIE SMIERDZI w calym domu!!!! (i
niekoniecznie czosnkiem...), ale nie zrazaj sie, jej ten czosnek sam z
siebie kwitl gdzies z boku, moze Twoj bedzie powalajacy..smakowo
pozytywnie , nie zapachowo :)

> Pozdrawiam,
> Michal

pa
--
peace,
fire

Anna

1. Data: 2000-04-05 06:23:36

Od: Michal Kowalewski <m...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> nie jadlam, ale kolezanka opisywala przygody z rosnacym zielono
> czosnkiem i mowi, ze to OKROPNIE SMIERDZI w calym domu!!!!

U mniej jeszcze nie :)

> ale nie zrazaj sie, jej ten czosnek sam z
> siebie kwitl gdzies z boku, moze Twoj bedzie powalajacy..smakowo
> pozytywnie , nie zapachowo :)

Czekam.
Michal.

1. Data: 2000-04-05 12:49:45

Temat: Re: Odp: Odp: Chwalipięctwo
Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Apr 2000, Janusz Danak wrote:

> [...]
> dzialce kawalek gleby na moje doswiadczenia zobaczymy co z tego wyniknie.

Cóż, kończy się drugi tydzień, wykiełkowało wszystko i rośnie
gęsto i szybko. Cząber i bazylia mają silne, grube kiełki, tymianek i
melisa słabsze, lubczyk malusieńkie. I nie wyglądają, jakby miały zdychać
:-P

Zuzanka przekorna
--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ... <z...@t...ue.org>
http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2000-04-05 13:36:02

Temat: Odp: Odp: Odp: Chwalipięctwo
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gęsto i szybko. Cząber i bazylia mają silne, grube kiełki, tymianek i
> melisa słabsze, lubczyk malusieńkie. I nie wyglądają, jakby miały zdychać
Do czasu, hi hi
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

:-P

1. Data: 2000-04-06 10:19:19

Temat: Re: Chwalipięctwo
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Danak <d...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8cfffn$vrf$...@r...torun.pdi.net...

> Do czasu, hi hi

Oj zazdrosniki chyba jestescie...

Jader

1. Data: 2000-04-06 16:39:42

Temat: Odp: Chwalipięctwo
Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8chofe$b1n$...@f...man.torun.pl...
> Użytkownik Janusz Danak <d...@p...fm> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8cfffn$vrf$...@r...torun.pdi.net...

> zdychać
>
> Oj zazdrosniki chyba jestescie...

No chyba nie, tylko zapomnialem dodac ze do czasu, gdy Matrix zrobi blad w
programie :-)))))))

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

> [...]