Chwasty, pomocy!

1. Data: 2000-06-19 11:53:24

Temat: Chwasty, pomocy!
Od: "Angel" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam działkę na której chwasty rosną pod samą szyję (prawie :) Jak się tego
pozbyć? Podobno jest jakiś środek, który kolejarze wysypują (wylewają) na
tory żeby nic tam nie rosło, a jeżeli rośnie to żeby znikło, może zna ktoś
jego nazwę? a może ktoś zna lepszy środek. Na działce będzie coś sadzone
dopiero za rok, a przed sadzeniem nawiozę na działkę ziemi (min. 0,5 m)
ponieważ jest zbyt nisko w stosunku do otoczenia. Tak więc może to być coś
naprawdę mocnego.
Z góry serdeczne dzięki.
Pozdrawiam.

2. Data: 2000-06-19 20:38:48

Temat: Odp: Chwasty, pomocy!
Od: "Zanna" <a...@o...gda.osk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Preparat "Randap" niszczy wszystko, nawet drzewa.
Pozdrawiam.
Zanna.

3. Data: 2000-06-20 05:11:07

Temat: Re: Chwasty, pomocy!
Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Angel napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam.
>Mam działkę na której chwasty rosną pod samą szyję (prawie :) Jak się tego
>pozbyć?

Pewnie chodzi Ci o Randab (czy jakos tam).
Mam dla Ciebie zla wiadomosc. Dziala to to tylko na bardzo "delikatne"
chwasty (czytaj takie co to dopiero leb na powierzchnie wystawily. Tak
naprawde jedyny pewny sposob to sciac to wszystko, zgrabic, grunt przekopac
szpadlem, korzonki wybrawszy. Odciski na grabulkach pewne.

Baw sie dobrze :))

grogreg

4. Data: 2000-06-20 05:37:27

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"grogreg#news.tpnet.pl" wrote:
> Pewnie chodzi Ci o Randab (czy jakos tam).

Pewnie o Roundup.

> Mam dla Ciebie zla wiadomosc. Dziala to to tylko na bardzo "delikatne"
> chwasty (czytaj takie co to dopiero leb na powierzchnie wystawily. Tak

Eeeee ..., a nie za mocno go rozcienczyles? Ja z Roundupem mam dobre
doswiadczenia.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-06-20 06:43:41

Od: z...@m...com.pl (Aleksandra Zych) szukaj wiadomości tego autora

> Eeeee ..., a nie za mocno go rozcienczyles? Ja z Roundupem mam dobre
> doswiadczenia.
>
> Pozdrawiam serdecznie :-)
> Krzysiek Koterba
U mnie na osty nie zadzialal
pozdrowienia - Olka
z...@m...com.pl

6. Data: 2000-06-20 07:10:09

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra Zych wrote:
> U mnie na osty nie zadzialal

A u mnie na osty bardzo dobrze. Zreszta nic po nim zostalo.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

7. Data: 2000-06-20 08:14:54

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba <k...@r...pl> wrote in message

> A u mnie na osty bardzo dobrze. Zreszta nic po nim zostalo.

Roundup dziala "b. dobrze" na wszystko w stezeniu 1% - takie jest chyba
zalecane - nawet na wieksze rosliny. Pierwsze stopniowe efekty zamierania
roslin sa widocznie dopiero po tygodniu. Szybszy efekt - i dla trwalych
roslin dorazny - mozna uzyskac opryskujac Gramoxone luub Reglone itp. Efekty
widoczne nastepnego dnia.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl