Chyba OT, ranka.

1. Data: 2002-12-30 14:33:12

Temat: Chyba OT, ranka.
Od: "lukas3339" <l...@n...get.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam ptanie chyba offtopiczne chociaz ta grupa wydala mi sie najbardziej
odpowiednia zeby je zadac. Ot taka ciekawostka, moze mi ktos wyjasni. Otoz
wczoraj skaleczylem sie, mniejsza o okolicznosci skonczylo sie na tym ze
przejechalem zewnetrzna strona dloni po betonie i to bardzo mocno, na tyle
ze otarcia sa naprawde glebokie. No i na poczatku w ogole mnie nie bolalo
ani nie leciala krew, az sie sam zdziwilem. Dopiero po uplywie jakichs 5-10
sekund poczulem silny bol i zobaczylem ze z ran plynie krew. No i wlasnie
sie zastanawiam skad to opoznienie? Zna ktos odpowiedz i moglby mi to raczej
lopatologicznie wyjasnic?
z gory dziekuje i pozdrawiam

--
lukas3339

2. Data: 2002-12-30 19:52:47

Temat: Re: Chyba OT, ranka.
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje lopatologiczne wyjasnienie jest takie. Jak ucisniesz dlon silnie i
puscisz to widac jak naplywa krew. Gdy mocno upadles krew odplynela i
dopiero zdarles naskorek. Uniosles dlon aby zobaczyc ze nie masz palca ;) i
po chwili zaczal sie saczyc sok pomidorowy.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2002-12-30 20:04:26

Od: "lukas3339" <l...@n...get.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" <w...@w...pl> wrote in message news:auq8d2$l75$1@news.tpi.pl...
> [...]
> dopiero zdarles naskorek. Uniosles dlon aby zobaczyc ze nie masz palca ;)
> po chwili zaczal sie saczyc sok pomidorowy.

No to sprawe krwi mamy zalatwiona. A co z bolem? Czemu nie bolalo od razu?

--
lukas3339

4. Data: 2002-12-30 20:23:44

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na nerwach to sie nie znam :) Moge tylko sie domyslac ale nie bede sie
osmieszal...

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

5. Data: 2002-12-30 20:54:18

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 Dec 2002 21:04:26 +0100,"lukas3339" <l...@n...get.net.pl>,
napisał/a:

> No to sprawe krwi mamy zalatwiona. A co z bolem? Czemu nie bolalo od razu?

Może w momencie przestraszenia się zapominamy o bólu?

--
Szczęśliwego Nowego,2003 Roku!
Kaja

6. Data: 2002-12-30 21:39:21

Od: "lukas3339" <l...@n...get.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in message
Czemu nie bolalo od razu?

> Może w momencie przestraszenia się zapominamy o bólu?

Hmmm.. tylko ze ja przestraszony nie bylem.

> --
> Szczęśliwego Nowego,2003 Roku!

I nawzajem oczywiscie :-)

--
lukas3339

7. Data: 2002-12-30 22:39:58

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 Dec 2002 22:39:21 +0100,"lukas3339" <l...@n...get.net.pl>,
napisał/a:

> Hmmm.. tylko ze ja przestraszony nie bylem.

W momencie upadku jakiś wstrząs był...

8. Data: 2002-12-30 22:49:04

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bol byl tak silny ze sie lacza zapchaly ;)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

SPRZEDAM CZASZKE