Chyba mnie zawiało - co pomoże ?

1. Data: 2000-11-27 10:29:52

Temat: Chyba mnie zawiało - co pomoże ?
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dzisiaj rana nie moge ruszac głową w lewą strone bo strasznie mnie boli.
Boli mnie szyja zaraz przy głowie z tyłu i przez to mam bardzo ograniczone
pole manewru ;-(.
Co pomoże na taka dolegliwość ?
Wziąść tabletki przeciwbólowe czy czymś posmarować?!
Dzięki za porady.

--

JoannaS.

2. Data: 2000-11-27 13:28:09

Temat: Re: Chyba mnie zawiało - co pomoże ?
Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki i jeszcze raz dzieki :)))
Użytkownik Anhela <a...@i...univ.gda.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.30.0011271434180.21148-100000@iza
.univ.gda.pl...

3. Data: 2000-11-27 13:40:27

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-11-27 19:45:40

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia wrote:

> Od dzisiaj rana nie moge ruszac g?ow? w lew? strone bo strasznie mnie boli.
> Boli mnie szyja zaraz przy g?owie z ty?u i przez to mam bardzo ograniczone
> pole manewru ;-(.
starosc nie radosc ;(

5. Data: 2000-11-28 10:36:01

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłoś się do bioenergoterapeuty oni sobie doskonale z tym radzą. MWS.
Użytkownik Joasia <t...@t...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vtctr$s2u$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2000-11-28 13:20:31

Od: Rafal Tomasik <r...@z...kielce.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." wrote:

> starosc nie radosc ;(

młodość nie wieczność ....

7. Data: 2000-11-28 19:31:01

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

MWS napisał(a):

> Zgłoś się do bioenergoterapeuty oni sobie doskonale z tym radzą. MWS.

Już jej pewnie przeszło :-)

Kaja

8. Data: 2000-11-28 23:44:23

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MWS <r...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9001jd$8l9$...@n...tpi.pl...
> Zgłoś się do bioenergoterapeuty oni sobie doskonale z tym radzą. MWS.

arghhhhh - ile mozna ???

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524