Re: Chyba mnie zawiało - co pomoże ?

From: Anhela <a...@i...univ.gda.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Chyba mnie zawiało - co pomoże ?
Date: Mon, 27 Nov 2000 14:40:27 +0100

On Mon, 27 Nov 2000, Joasia wrote:

> Od dzisiaj rana nie moge ruszac g?ow? w lew? strone bo strasznie mnie boli.
> Boli mnie szyja zaraz przy g?owie z ty?u i przez to mam bardzo ograniczone
> pole manewru ;-(.
> Co pomo?e na taka dolegliwo?ae ?
> Wzi??ae tabletki przeciwbólowe czy czym? posmarowaae?!
> Dzi?ki za porady.

bol, ktory opisalas jest wynikiem przewiania, albo po prostu spania w
niewlasciwej pozycji. czasem powoduje go zbyt duze napiecie nerwowe. to
sie zdarza. nie masz sie czym martwic. mozesz posmarowac mascia
rozgrzewajaca lub wziasc tabletke przeciwbolowa, z doswiadczenia wiem
jednak, ze tabletki i masci moga jedynie lekko zalagodzic bol. mozesz tez
poprosic kogos, by rozmasowal Ci obolale miejsce. bol za 2 -3 dni sam
minie. nie ma na to innej rady.

pozdrawiam
Anhela.