Ciąć? czy już teraz i jak? Oczywiście do J. Cz.

1. Data: 2003-11-05 08:55:59

Temat: Ciąć? czy już teraz i jak? Oczywiście do J. Cz.
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
A więc w którym miejscu ciąć?
Tu jest kilka typowych krzewów:

http://www.sotek.prv.pl/jacek/typowy1.jpg
http://www.sotek.prv.pl/jacek/typowy2.jpg
http://www.sotek.prv.pl/jacek/typowy3.jpg

Chodzi mi o to i w którym miejscu łozy, czy bliżej górnego oczka, czy
dolnego.
Jakbyś mógł mi zaznaczyć na czerwono krechą, byłbym dźwięczny.

No to teraz Beta bo tu mam duże wątpliwości...

http://www.sotek.prv.pl/jacek/betalozastaranowa.jpg
http://www.sotek.prv.pl/jacek/betalozastaranowa1.jpg to już chyba było
cięte? bo ze starej łozy wyrosły w tym roku latorośle. I do 2-3 oczek jakbym
musiał to przyciąć to by nic nie zostało.

http://www.sotek.prv.pl/jacek/betacala.jpg a tak wygląda cały krzew Bety.

http://www.sotek.prv.pl/jacek/beta.jpg to dobry podgląd na krzew, Jak to
ciąć?

http://www.sotek.prv.pl/jacek/lozabetastara.jpg to jest chyba łoza
dwuletniego krzewu? Bo nie zestarzałaby się przecież po roku rośnięcia.

Sorki za zawracanie głowy.
Znalazłem coś o cięciu w książce od Boletusa (ale napisał ją niejaki R.
Myśliwiec), ale jakoś nie za dobrze jest opisane, bo jakoś tak z grubsza
tylko.

A co do fotek, to po ich obróbce jakoś się popsuły, bo orginalne z aparatu
były o wiele ładniejsze, a po kadrowaniu i ponownym zapisie popsuły się.

Dzięki z góry i pozdrawiam

Jacek
GG 2998829