Cialko szkliste

1. Data: 2001-12-23 18:03:34

Temat: Cialko szkliste
Od: "Maciek" <"wytnij to"laja@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie czy ktos sie orientuje jesli chodzi o schorzenie ktore
nazywaja zmetnienie cialka szklistego w oku,jakie sa przyczyny i jak to
leczyc.Pragne zaznaczyc ze okulista powiedzial ze nie ma do konca poznanych
przyczyn tego schorzenia a zmetnienie pozostanie do konca zycia.Moze jednak
jest jakis sposob?. Prosze o pomoc Maciek

2. Data: 2001-12-25 12:43:43

Temat: Re: Cialko szkliste
Od: a...@a...pl (Verox) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Dec 2001 19:03:34 +0100, Maciek napisał:
> [...]
>przyczyn tego schorzenia a zmetnienie pozostanie do konca zycia.Moze jednak
>jest jakis sposob?. Prosze o pomoc Maciek

To normalne po hibernacji ;-)

A tak poważnie - okulistka mówiła mi że to normalne przy krótkowzroczności, i
że mam wcinać rutinoscorbin.

--
[verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

3. Data: 2001-12-26 18:50:36

Od: "Maciek" <"wytnij to"laja@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak poważnie - okulistka mówiła mi że to normalne przy
krótkowzroczności, i
> że mam wcinać rutinoscorbin.

Ja tez powaznie ,nie mam krotkowzrocznosci wzrok jesli chodzi o ostrosc
widzenia to mam taki ze nie jeden by mi pozazdroscil. Tak do konca to chyba
nikt nie wie jakie sa przyczyny bo inna okulistka tez nie wiedziala co z
tymi glutami poradzic.
Pozdrawiam Maciek

4. Data: 2001-12-26 19:38:55

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> krótkowzroczności, i

A mnie powiedziała, że jagody i czarną porzeczkę.

Z nosa Ci lecą?

--
Kaja

5. Data: 2001-12-26 20:46:50