Ciasteczka z muesli

1. Data: 2007-01-11 20:18:55

Temat: Ciasteczka z muesli
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciasteczka z uzyciem muesli sa podobne do owsianych, ale sa bardziej
kruche i maja ciekawsze dodatki, zawarte w muesli.

100 gr masla
150 ml brazowego cukru (trzcinowego)
75 ml bialego cukru
2 srednie jajka
250 ml maki
1+1/4 lyzeczki sody oczyszczanej
500 ml muesli
250 ml rodzynek, albo suszonych zurawin czy suszonych wisni

Rozgrzac piec do 170C/340F.
Maslo zmiksowac z cukrem, az sie polaczy, dodac jajka, ubijac 30 sekund.
Dodac make i sode i ubijac, az powstanie gladka masa, okolo 1 minuty.
Dodac muesli i rodzynki, wymieszac.

Klasc kulki wielkosci duzego orzecha na nieposmarowanej blasze.
Splaszczyc mokra dlonia lub lyzka na grubosc 2 cm. Zostawic sporo
miejsca pomiedzy ciastkami. Piec okolo 15 minut, az beda calkiem zlote z
jasniejszym srodkiem.

Wystudzic na blasze okolo 2-3 minuty, przelozyc na kratki do
wystygniecia. Swietnie sie przechowuja w szczelnie zamknietym pojemniku.

Magdalena Bassett

2. Data: 2007-01-20 11:53:01

Temat: Re: Ciasteczka z muesli
Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:12qd6tl8mm0q038@corp.supernews.com...
> Ciasteczka z uzyciem muesli sa podobne do owsianych, ale sa bardziej
> kruche i maja ciekawsze dodatki, zawarte w muesli.
[ciach przepis]

Odkad zamiescilas przepis mialam ochote zrobic te ciasteczka ale dopiero
dzisiaj znalazlam chwilke czasu - wyszly super.
Nawet mojemu mezowi smakuja a jego nie latwo zadowolic kulinarnie :-)
Wielkie dzieki Magda :-D

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 15 miesiecy

3. Data: 2007-01-20 16:21:36

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Bunny wrote:
> [...]
> dzisiaj znalazlam chwilke czasu - wyszly super.
> Nawet mojemu mezowi smakuja a jego nie latwo zadowolic kulinarnie :-)

Dzieki, milo mi. Ja rowniez robie inna wersje z kawalkami czekolady
zamiast rodzynek, ale osobiscie wole rodzynkowe, bo czekolada nie jest
moim ukochaniem.
MB

ciasto...
jak odmierzyć 100gr.
Kuchenka mikrofalowa
Klasyczne sałatki
pieczywo czosnkowe z serem typu lazur - pytanie