Ciaza i... tysiace pytan :)

31. Data: 2004-12-11 13:20:12

Temat: Re: Ciaza i... tysiace pytan :)
Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:

> Wlasnie odebralam wyniki.
> Toxoplazma IgG - 247,0 IU/ml
> Toxolazma IgM - ujemna

Hm, dośc wysokie to miano IgG. Ale po pierwotnym zakażeniu może się
utrzymywać wysokie przez kilka lat
Dla spokoju ducha powtórz badanie w innym labie.
Vlad

Z tymi pozostałymi badaniami daj sobie spokój

32. Data: 2004-12-11 13:25:41

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 11 Dec 2004 14:20:12 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Vlad, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Dla spokoju ducha powtórz badanie w innym labie.

Obydwa czy tylko to jedno?
Ja ogolnie mam bardzo wysoka odpornosc - czy tak wysoki wynik moze z tego
wynikac? I z tego ze mam potencjalnie czesty kontakt z tym pierwotniakiem -
chocby wlasnie przy jedzeniu surowego miesa?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

33. Data: 2004-12-11 18:18:35

Od: Vlad <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:
cut
> Obydwa czy tylko to jedno?

Tylko IgG
> Ja ogolnie mam bardzo wysoka odpornosc - czy tak wysoki wynik moze z tego
> wynikac? I z tego ze mam potencjalnie czesty kontakt z tym pierwotniakiem -
> chocby wlasnie przy jedzeniu surowego miesa?

Wiesz, jeżeli co jakiś czas wsuwasz krwisty befsztyk lub tatara to
możesz mieć ponowną styczność z pierwotniakiem i układ odpornościowy
otrzymuje bodziec do produkcji przeciwciał - stąd może byc podwyższony IgG.
Vlad

34. Data: 2004-12-11 18:34:09

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 11 Dec 2004 19:18:35 +0100 wiedźmin zdziwił się

Dzieki :)

35. Data: 2004-12-16 00:02:02

Od: "hesy" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio natomiast wyslal mnie do kardiologa (na EKG) w
> zwiazku z dziwnie podwyzszonym tetnem, ktore zdarza mi sie kilka razy
> w ciagu dnia.
>
> pozdrawiam
> Gosia (27 tc)

Ja właśnie jestem w 27 tyg. ciąży:) i czuję się dobrze, ale też często mam
podwyższone tętno:( Czasem nawet rano po przebudzeniu... Mówiłam to
lekarzowi, ale on tylko spytał, czy nie miałam nigdy problemów z sercem (nie
miałam) i na tym się skończyło. Tak więc tętno około 100 zwalam na stres...
Napisz proszę, czy zrobiłaś to EKG i co wyszło...
Pozdr. Helena

36. Data: 2004-12-16 06:47:32

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hesy napisała
> [...]
stres...
> Napisz proszę, czy zrobiłaś to EKG i co wyszło...

Ja tez dobrze sie czuje :)
Robilam EKG i echo serca - ani jedno ani drugie badanie nie wykazalo
nieprawidlowosci. Jestem wprawdzie przed ostateczna wizyta u
kardiologa (na razie widzial tylko EKG), ale wstepnie ustalilismy, ze
obecne dolegliwosci moga byc zwiazane z moja anemia, ktora z kolei
jest spowodowana ciaza.
Ponoc takie skoki tetna moglyby byc niepokojace, gdyby towarzyszyl im
wzrost cisnienia. W moim przypadku nic takiego nie ma miejsca.
Jesli martwi Cie to podwyzszone tetno to dla swietego spokoju mozesz
sobie zrobic EKG. Lepiej dmuchac na zimne :)

pozdrawiam
Gosia

37. Data: 2004-12-16 11:14:21

Od: "hesy" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli martwi Cie to podwyzszone tetno to dla swietego spokoju mozesz
> sobie zrobic EKG. Lepiej dmuchac na zimne :)

Wielkie dzięki za odpowiedź:) U mnie ciśnienie w jak najlepszym porządku,
ale będę się jeszcze obserwować...
Dzięki i powodzenia!
Pozdr. Helena

Jak można zachorować na Sarmonelle??