Ciechocinek - sanatorium Grazyna

1. Data: 2009-09-21 15:39:18

Temat: Ciechocinek - sanatorium Grazyna
Od: "Koola" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy byl ktos z Was w sanatorium Grazyna w Ciechocinku? Jak sie "prezentuje"
to sanatorium -jakie pokoje, zabiegi, wyzywienie, etc.?
Czy to sanatorium jest dostosowane do osob o obnizonej sprawnosci
ruchowej -szczegolnie chodzi mi o schody.

Po prawie trzech latach od zlozenia wniosku NFZ uraczyl mnie skierowaniem.
Ostatnio w sanatorium bylem nascie lat temu jak jeszcze bylem dzieckiem i
teraz kompletnie nie wiem jak to wszystko wyglada.
Na skierowaniu niby jest info ze sa pokoje 1, 2, 3 -osobowe, z lazienka lub
bez, etc. -kazdy w innej cenie. Jak to wyglada w praktyce -czy mozna
wybrac/zarezerwowac pokoj czy tez dostaje sie to co jest/to co akurat da
pani podczas przyjmowania?

Dostalem skierowanie na turnus 3-tygodniowy -urlopu mam jeszcze sporo ponad
to ale z innych wzgledow nie bede mogl tam byc pelnych 3 tygodni. Czy mozna
poprostu skrocic pobyt do 2 tygodni bez zadnych konsekwencji?