Ciekawostka na drutach

1. Data: 2009-03-08 12:02:49

Temat: Ciekawostka na drutach
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.lobzik.pri.ee/modules/news/article.php?st
oryid=1295
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na życie.To rozwój duchowy."
Kurt Vonnegut

http://agatekb.fotosik.pl/albumy/109706.html

2. Data: 2009-03-08 12:45:42

Temat: Re: Ciekawostka na drutach
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek pisze:
> http://www.lobzik.pri.ee/modules/news/article.php?st
oryid=1295

Link w tym artukule prowadzi do
http://www.lobzik.pri.ee/modules/news/article.php?st
oryid=480

:)

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

3. Data: 2009-03-08 14:53:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Mar 2009 13:45:42 +0100, Theli napisał(a):

oryid=1295

> [...]

Nie znoszę takich "dziełek" w rodzaju "piesków" na butelkę wina.
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie ONZ wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

4. Data: 2009-03-09 09:07:37

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie znoszę takich "dziełek" w rodzaju "piesków" na butelkę wina.

To straszne, jak mozesz z tym zyc? Ja na twoim miejscu bym sie obrazila
i wiecej na te grupe nie zagladala. A najlepiej w ogole do Usenetu.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

5. Data: 2009-03-09 10:13:23

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> To straszne, jak mozesz z tym zyc? Ja na twoim miejscu bym sie
obrazila
> i wiecej na te grupe nie zagladala. A najlepiej w ogole do Usenetu.

Theli, ty też nie ZNOSISZ takich dziełek. Możesz sobie je co najwyżej
WYDZIERGAĆ. Dotąd myślałm, że to dość oczywiste, że się je dzierga,
ale okazuje się, że jednak nie. Bo ktoś uznał za stosowne poinformować
o tym wszech i wobec, że on/ona jako jedyna i niepowtarzalna nie ZNOSI
piesków.

6. Data: 2009-03-09 11:39:22

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> [...]
> ale okazuje się, że jednak nie. Bo ktoś uznał za stosowne poinformować
> o tym wszech i wobec, że on/ona jako jedyna i niepowtarzalna nie ZNOSI

I slusznie, co te biedne pieski zawinily?

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

7. Data: 2009-03-09 11:45:17

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Usenetu.

ZNOSI

> I slusznie, co te biedne pieski zawinily?

W tym sęk, że skoro one są na butelkę wina to zaWINIły.

8. Data: 2009-03-10 15:17:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 12:45:17 +0100, lemonka napisał(a):

> [...]
> poinformować
> ZNOSI

> W tym sęk, że skoro one są na butelkę wina to zaWINIły.

Jaka merytoryczna dyskusyjka :-)
Jak lubicie pieski, to proszę na wzór:
http://allegro.pl/item575647925_piesek_na_butelke_ka
rafka_i_papierosnica_szyk_prl.html