Cienie- efekt mokrych powiek

1. Data: 2003-10-19 17:20:12

Temat: Cienie- efekt mokrych powiek
Od: "rooster" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór wszystkim.
Czy ktoś słyszał o cieniach do oczu dających efekt
mokrych powiek? Gdzieś o tym czytałam, ale zupełnie
nie mogę skojarzyć..:(
Chodzi mi o nazwy firm, które takowe cienie produkują.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-10-20 08:23:03

Temat: Re: Cienie- efekt mokrych powiek
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

rooster wrote:

>Czy ktoś słyszał o cieniach do oczu dających efekt
>mokrych powiek? Gdzieś o tym czytałam, ale zupełnie
>nie mogę skojarzyć..:(

Wydaje mi sie, ze wiekszosc cieni w postaci fluidu (w malych tubkach) daje taki
efekt... co do firm, to chyba w tej chwili wiekszosc ma je w swojej ofercie,
np. L'Oreal, Jade-Maybelline, Rimmel... Sprobuj, moze o to chodzilo ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-20 08:57:50

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rooster" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mokrych powiek? Gdzieś o tym czytałam, ale zupełnie
> nie mogę skojarzyć..:(
> Chodzi mi o nazwy firm, które takowe cienie produkują.

Bodajze Lancome ma cos w swojej ofercie.. i radze Ci kupic Lancome niz np
Maybelline czy tez Rimmel, poniewaz wiekszosc z cieni dajacych mokry efekt
na powiekach jednoczesnie bedacych ze sredniej polki zbryla sie po chwili...
z Lancome tego nie powinno byc, chociaz nie wiem bo nie uzywalam.

Sadia

1. Data: 2003-10-20 09:25:46

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chwili...
> z Lancome tego nie powinno byc, chociaz nie wiem bo nie uzywalam.

To jak pouzywasz, to opisz wrazenia i dopiero polecaj.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-20 10:49:07

Od: "rooster" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> Sprobuj, moze o to chodzilo ?

Chyba tak:)
Dzięki wielkie.

1. Data: 2003-10-20 10:50:00

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> To jak pouzywasz, to opisz wrazenia i dopiero polecaj.

Wybacz;)

Sadia

1. Data: 2003-10-21 06:25:41

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz;)

Co mam wybaczyc?
Chodzilo mi o cos takiego, co przedstawie na przykladzie. Mam lakier HR (nie
mam pojecia, ile kosztuje, ale pewnie niemalo) i mam w bardzo podobnym
odcieniu lakier simple beauty za... 3 zl. I powiem Ci, ze ten HR niewiele
sie rozni jakoscia. Simple beauty odchodzi z gory, a HR z dolu paznokcia.
Roznica miedzy nimi jest tylko taka, ze ten HR kosztowal pewnie
kilkadziesiat razy wiecej.
Slowem chodzi mi o to, ze polecajac jakis produkt tylko dlatego, ze nalezy
on do kosmetykow selektywnych moze wprowadzic kogos w blad i kiepsko odbic
sie na jego finansach. Gdybym polecala Shiseido tylko dlatego, ze nazywa sie
Shiseido, bez wyprobowania, bylabym po prostu nieuczciwa.

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-21 07:29:46

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\ wrote:

> [...]
>mam pojecia, ile kosztuje, ale pewnie niemalo) i mam w bardzo podobnym
>odcieniu lakier simple beauty za... 3 zl. I powiem Ci, ze ten HR niewiele
[cut]
>Slowem chodzi mi o to, ze polecajac jakis produkt tylko dlatego, ze nalezy
>on do kosmetykow selektywnych moze wprowadzic kogos w blad i kiepsko odbic
>sie na jego finansach.

Podpisuje sie pod Kruszynka. Przypomina mi sie moje doswiadczenie z cieniami do
powiek w sztyfcie - Nivea byla rewelacyjna, kilka razy drozszy sztyft Diora
zlamal sie przy drugim uzyciu, a do tego sciera sie juz po kilku godzinach.
Jesli chodzi o cellu, to mialam identyczne efekty z uzyciem Elancylu i
dwukrotnie tanszego Norela... itp. itd. Przyklady moglabym mnozyc.

>Gdybym polecala Shiseido tylko dlatego, ze nazywa sie
>Shiseido, bez wyprobowania, bylabym po prostu nieuczciwa.

No wlasnie.

1. Data: 2003-10-21 07:54:51

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia <s...@w...pl> wrote:
> [...]
> na powiekach jednoczesnie bedacych ze sredniej polki zbryla sie po chwili...
> z Lancome tego nie powinno byc, chociaz nie wiem bo nie uzywalam.

nie wiem, jak lancome, ale maybelline szczerze odradzam, kupiłam sobie
jakiś taki błękitnawy, bardzo ładnie wyglądający w tubce, ale nie
potrafię go sobie nałożyć, jak wezmę mniej, to się rozsmarowuje jak krem
i znika, jak więcej, to nie bardzo jest jak nałożyć go równomiernie, po
szczotce zostają smugi, o puszku już w ogóle nie wspominam... poległam ;)

a.

1. Data: 2003-10-21 10:45:00

Od: "rooster" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kruszynka \(Wrocław\ wrote:
>
> Jesli chodzi o cellu, to mialam identyczne efekty z uzyciem Elancylu i
> dwukrotnie tanszego Norela... itp. itd. Przyklady moglabym mnozyc.

No właśnie, pozwolicie, że się przyczepię:
jak rezultaty po użyciu Norela??
Miałam kiedyś Elancyl- strasznie się kleił..fuj..

Tusz L'oreal Double Extension (czarno-biały)
Modna bielizna
puder w pędzlu Avon
Trwała na rzęsach
układanie fryzurki - pomocy!!!!