Ciesn kciuka - przyczyny.

1. Data: 2005-03-17 08:20:20

Temat: Ciesn kciuka - przyczyny.
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam nadzieje ze grupowicze pomoga rozwiac moje watpliwosci :-)))
Moja Tesciowa cierpi na cieśń kciuka - silne bole kciuka. Za kilka dni
bedzie miala chirurgiczny zabieg majacy na celu przyniesienie jej ulgi,
szczegolow niestety nie znam. Bardzo mnie jednak interesuja przyczyny tego
zjawiska, a wlasciwie jedna.
Czy przyczyna pojawienia sie tej dolegliwosci moze byc codzienne, trwajace
kilka godzin non stop rozwiazywanie krzyzowek? Schorzenie to dotknelo prawa
reke (czyli te w ktorej trzyma przez kilka godzin dlugopis).
Moje pytanie wynika z obawy ze zabieg i rehabilitacja moze okazac sie
bezcelowa, skoro zaraz po zdjeciu szyny Tesciowa powroci do starych nawykow.
Prosilam ja aby zapytala sie swojego ortopedy czy taki zwiazek moze miec
miejsce ale ona stwierdzila ze to bez sensu.

pozdrawiam i mam nadzieje ze pomozecie znalezc mi odpowiedz

pozdrawiam wiosennie
Iwona

2. Data: 2005-03-17 13:09:50

Temat: Re: Ciesn kciuka - przyczyny.
Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosilam ja aby zapytala sie swojego ortopedy czy taki zwiazek moze miec
> miejsce ale ona stwierdzila ze to bez sensu.

Byłem kiedyś na wykładzie gdzie mówili, że powodem zespołu cieśni
nadgarstka może być długie pisanie.
Tu masz odpowiedz:
http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/in/hp/?src=4&id=2
158

pl

3. Data: 2005-03-17 13:27:17

Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:d1bvqh$9vg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Byłem kiedyś na wykładzie gdzie mówili, że powodem zespołu cieśni
> [...]
Dziekuje bardzo!!!
W materialach jakie znalazlam w internecie wyczytalam ze przeciecie wiazadla
powoduje znaczaca poprawe, ktora jest TRWALA.
Czy to prawda i czy ponowne przyjmowanie niewlasciwej postawy moze
doprowadzic jednak do nawrotu choroby?

pozdrawiam
Iwona

Łuszczyca
utrata glosu na jakis czas;)
założenie korony i problem estetyczny hipotetyczny
dychawica oskrzelowa
protezy kobaltowe