Ciotki naukowo

61. Data: 2015-07-16 17:20:51

Temat: Re: Ciotki naukowo
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taka zrzutka to piechotą nie chodzi, więc się nie dziw.

Teraz najwięcej dają na innowacyjność.
Można by kąsające po łydkach zielone przerobić na wściekły róż dający po
oczach i wydębić kasę na zrzutkę...

62. Data: 2015-07-16 17:31:25

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
LeoTar <L...@w...pl> wrote:
> [...]
:Sildenafil_mechanizm.svg

> Nie mózg lecz Umysł który mózgiem zarządza.

Potrafisz to wykazac?

Tak, jak otworzysz sobie czaszkę to czym obserwujesz mózg ...świadomością i tak w
latach 60, ta wiedza na temat mózgu była inna niż teraz, bo świadomość ma już inne
kategorie wiedzy, więc i obraz mózgu dostrzega się inaczej. A jeszcze wcześniej
ludzie uważali że człowiek myśli wątrobą ( barok) i stąd te powiedzonka...ale pluje
żółcią...tym samym świadomość to nie mózg, bo obserwuje go swoimi kategoriami
wiedzowymi, tu nie może być znaku równości.

63. Data: 2015-07-16 17:42:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Masz racje, nie zdaje sobie sprawy :-)

Doszukałeś w necie? Goooood, dobry pszemolek...

64. Data: 2015-07-16 17:44:48

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Tak, jak otworzysz sobie czaszkę to czym obserwujesz mózg... świadomością

A jak kamerkę usb włożyć do peceta, top czym pecet obserwuje swoje scalaki,
świadomością?

65. Data: 2015-07-16 17:46:00

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Myślę, że myśli.

A ja przeciwnie

66. Data: 2015-07-16 17:51:00

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

- ukryj cytowany tekst -

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Masz racje, nie zdaje sobie sprawy :-)

Doszukałeś w necie? Goooood, dobry pszemolek...

Taki problem jest z średniowiecznymi ateistami, oni nie widzą czym obserwują, nawet
mózg przecież obserwujemy świadomością i co powie kretyn o mózgu...kupa.. a
profersor...wymieni elementy, jednak jeden i drugi świadomością i tym samym możliwą
wiedzą, obserwujemą nasze własne mózgi i z biegiem czasu ludzie inaczej podchodzą do
własnych mózgów. Tu znowu wychodzi religijność ateizmu, jakiś absolut mózgowy, niczym
bóg.

67. Data: 2015-07-16 17:51:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jul 2015 17:46:00 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> A ja przeciwnie

I jeszcze się tym chwal :-D
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

68. Data: 2015-07-16 17:56:27

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

A jak kamerkę usb włożyć do peceta, top czym pecet obserwuje swoje scalaki,

Nie, bo nie wyciąga wniosków, troglodyta jak patrzy na ręke, co ci powie o obudowie
ręki.? Przecież mózg jest jak ręka i dane na jej temat przetważa świadomość. Jest jak
okulary które patrzą na ręke i mózg, i teraz załóż te okulary głupkowi i mądremy,
człowiekowi z lat 60 i obecnemu , to zobaczysz że ręke i mózg definiują inaczej.
Czyli co masz na pierwszym planie, świadomość....która na drugim planie, rozważa swój
własny mózg lub ręke.

69. Data: 2015-07-16 19:10:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> Pszemol

:Sildenafil_mechanizm.svg

> Potrafisz to wykazac?
>

> Tak, jak otworzysz sobie czaszkę to czym obserwujesz mózg ...świadomością

Nieprzekonywujący to test.

Dlaczego wydaje Ci się, że nie możesz oglądać mózgu mózgiem?

> [...]
> inaczej. A jeszcze wcześniej ludzie uważali że człowiek myśli wątrobą (
> barok) i stąd te powiedzonka...ale pluje żółcią...

Skupmy się na obecnej wiedzy, ok?

> tym samym świadomość to nie mózg, bo obserwuje go swoimi kategoriami
> wiedzowymi, tu nie może być znaku równości.

Nie chodzi o relację równoznaczności, równości.
relacja ta polaga na tym, że to co nazywamy świadomością jest wytworem
działającego mózgu i nie istnieje bez żywego mózgu.

Inne teorie to niczym niepotwierdzone spekulacje.

70. Data: 2015-07-16 19:10:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Doszukałeś w necie? Goooood, dobry pszemolek...

Nie wiem o czym mówisz... Umysł definiuję w sposób materialistyczny, stąd
zgodziłem sie z Twoją tezą że nie zdaję sobie sprawy że moja definicja jest
religijna...

Zagadka :-)
Macie linka?
Zomo